• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Mimmi86

Hoppar också in här, har börjat spela fw på facebook. Och det är nästan beroende framkallande, är på Level 9 nu.. Men vill ha fler vänner där :)

Och hur får man fler sedlar eller vad det är det står v27 tex. Jag har förståt att man ska samla och sen kan man köpa olika saker för det, men hur får jag fler?
    Och hur vet jag när jag är nära nästa nivå?

Ha det gott! :)

• Lysmasken

japp, jag köpte en traktor till för jag tänkte att då får jag mer bränsle. Men tji fick jag. 30000 kostar traktorn ska man sälja den så fick man 1500. =(
    Snålt tycker att man borde få hälften tillbaka

• Lortdocka
    Mimmi86 skrev 2009-08-23 22:57:04 följande:
    Hoppar också in här, har börjat spela fw på facebook. Och det är nästan beroende framkallande, är på Level 9 nu.. Men vill ha fler vänner där :)Och hur får man fler sedlar eller vad det är det står v27 tex. Jag har förståt att man ska samla och sen kan man köpa olika saker för det, men hur får jag fler?Och hur vet jag när jag är nära nästa nivå?Ha det gott! :)
    Sedlar måste man köpa för riktiga pengar vilket inte är att rekommendera.
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Mimmi86

Jaså? men man kommer väl inte upp i 25st? Hur får man sedlar annars? Är som sagt rätt ny, men jag odlar på i vart fall.. :)

För min bror har han under 1 vecka kommit till Level 17!

Har det gått fort för er också?

• Janna86

Är de flera som helt plötsligt fått flera sedelbuntar? jag har bara haft mina 5 som man fick när man började, men nu har jag 8 st :o Å kan lova att jag INTE köpt för riktiga pengar för så långt skulle jag inte låta ett datorspel gå!

• Lortdocka
    Janna86 skrev 2009-08-23 23:15:04 följande:
    Är de flera som helt plötsligt fått flera sedelbuntar? jag har bara haft mina 5 som man fick när man började, men nu har jag 8 st :o Å kan lova att jag INTE köpt för riktiga pengar för så långt skulle jag inte låta ett datorspel gå!
    Jag har också fått fler! Jag hade 1 innan men nu såg jag att jag har 4!!!!! Alltså har jag också fått 3 extra någon gång under helgen!!!! Härligt!
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Mimmi86

Jo jag har också haft 5 då de började, men nu har jag 9.. :)

• Loup Garou

Är det bara jag som har probelm med hela fb ikväll? Alltså inte bar FV?

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Mimmi86

FV har krånglat för mig tidigare idag.. Det fungerade inte att bli grannar, ge och ta gåvor till varandra. Men nu fungerar det bra :)

• cissi85

Wow! kan knapppt tro att det är sant! Finns det en tråd om detta på FL Shiit va glad jag blev nu haha. Jag är helt totalt hooked på Farmville Ett sånt beroende verkligen *S*
    Har tom fått min sambo att gå med i FB bara för att få spela Farmville haha. Och även han har blivit helt fast nu

Hoppas att man får hänga på här och lära sig lite mer om FV

Svar på tråden FarmWille - FB