• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Fizzie
    mysmarre73 skrev 2009-08-23 20:06:11 följande:
    vad krävs för att utöka till 20x20
    16 stycken grannar och 75 000 coins
  • Missimo84

Vill bara skriva om ursäkt till de som jag lovat att adda och som jag ännu inte addat. Min fv har varit jättelustig. Eller så är det min uppkoppling, fast den fungerar utmärkt här Så det är nog fv.
    Allt jag gör raderas hela tiden, mina skördar har jag fått göra om typ 20 ggr för att inte tala om att ploga e.t.c
    Är det ngn som vet varför?

• Euphoria85

fv har varigt jätte segt den senaste veckan överhuvud taget tycker jag,,,,, bara hackar och har sig

• Lortdocka
    Euphoria85 skrev 2009-08-23 21:25:35 följande:
    fv har varigt jätte segt den senaste veckan överhuvud taget tycker jag,,,,, bara hackar och har sig
    Åh då är det inte bara min dator!!!!!!

Det segar för mig också... Otroligt mkt!!!
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Finesse

f*n skulle bygga om på gården.. åsså deletade jag en massa!! men jag råkade delelta min lada.. som jag köpte för 40000 kan man få tillbaka den på nåt sätt!?

• Lortdocka
    Finesse skrev 2009-08-23 22:42:25 följande:
    f*n skulle bygga om på gården.. åsså deletade jag en massa!! men jag råkade delelta min lada.. som jag köpte för 40000 kan man få tillbaka den på nåt sätt!?
    Näe, tyvärr...! Men däremot kan du ju köpa en ny och få nya experience-poäng för den
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Finesse
    Lortdocka skrev 2009-08-23 22:49:18 följande:
    Näe, tyvärr...! Men däremot kan du ju köpa en ny och få nya experience-poäng för den
    men jag var helt pank igår å har fått ihop 38000 idag.. men jag vill inte bli helt pank igen

f*n att man ska vara så klantig *suck*
Svar på tråden FarmWille - FB