• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kitiara
    mysmarre73 skrev 2009-08-27 19:57:04 följande:
    hur många gifts ska man spara för att få ribbons har 11 st nu
    för att få den röda ska du ha 15.
  • krakel

Jag undrar om nån vet va det är för ett myn som kastas upp i luften då man plöjer.. plöjer med traktr om det gör nån skillnad...

min tanke är att jag får med pengar vid sedlarna har fyra nu ,, hade bara 2 innan???

• Busbellan

Nån som vet nåt sätt att få lite pengar förutom att besöka sina grannar.
    Har lite ont om pengar just nu, köpte en lada precis och jag har inget som är färdigväxt förren ikväll.
    Finns det några andra sätt?

Mamma till Nora, August och Ella
  • Kreativ

Jag tror att de flygande mynten ger 1 sån där sedelpeng. Jag hade 9, och nu när jag kollade hade jag 10... Ska tänka på det till snästa gång det sker, o se om det ökar!

Men hörrni, hänger sig skiten för er jämt också?! Det brukar gå bra tills en ruta kommer upp. Tex om jag hittar ett svart får. Så klickar jag på den knapp som är där. Då hänger isg allt o när jag kommer tillbaka så ser jag att det inte loggats, så ingen kunde adoptera fåret jag hittade Har hänt flera gånger. Och nyligen fick jag nåt erbjudande om att få hjälp på gården av vänner, men så hängde det sig på samma sätt igen, så det loggades inte heller... så fick jag ett meddelande senare om att jag fått in 0kr av vännerna. *suck* Blir ju ås glad när såna där grejer dyker upp, men det är så trist när det försvinner om intet så där..

Melvin 060609, Ida 080426
  • mammatalman

nepp inga extre sedlar för myntet som snurrar om kring. Hade två snurrande mynt nyss med fortfarande noll sedlar :(

• Kreativ

nähe.. hm.. va är de då bra för? Skumt..  Jag fick ju en ny sedel så lagom efter att myntet for upp, så jag trodde det fanns ett samband..

Hur får man flera sedlar då, utan att köpa? Jag ser ju att mina ökar ibland, men jag vet inte hur..

Melvin 060609, Ida 080426
  • mammatalman
    Kreativ skrev 2009-08-28 09:55:37 följande:
    nähe.. hm.. va är de då bra för? Skumt..  Jag fick ju en ny sedel så lagom efter att myntet for upp, så jag trodde det fanns ett samband..Hur får man flera sedlar då, utan att köpa? Jag ser ju att mina ökar ibland, men jag vet inte hur..
    jag tror att man får en ny när man kommer upp en nivå. men jag har ett par XP kvar för att kolla om det stämmer
  • kitiara

de snurrande mynten ger 100 extra mynt.

Svar på tråden FarmWille - FB