• Svar på tråden FarmWille - FB
  • PCO20
    Laire skrev 2009-08-29 21:01:20 följande:
    Ibland då jag kör med traktorn FÅR jag pengar? Det blir ett plus och några mynt rumlar runt på skärmen, varför får man det?
    Puffar
  • Strumpan08

Äsch, i brist på bättre saker att göra så tog jag en titt på facebook. Förstår nada. Hur ska jag lägga till er för att få er som grannar? Måste jag göra en friends-invite först? :-S Tror att jag kan ha skickat några invites redan, men jag vet inte.

Kanske lättare om ni lägger till mig; lilla.mamman@live.se

• hadeel

varför fylls min 'tank' ?! :P

jag skördar med den sen efter nån timme då jag loggar in på facebook och sen farmville så ser jag att den är full?? ska det vara så?

• Laire
    hadeel skrev 2009-08-29 21:50:21 följande:
    varför fylls min 'tank' ?! :Pjag skördar med den sen efter nån timme då jag loggar in på facebook och sen farmville så ser jag att den är full?? ska det vara så?
    Ja den fylls på hela tiden, då du är på farmen och drar över mätaren står det typ "xx in tank, more in 1:39" (och så räknar den ner i minuter och sekunder)
  • Mirris

O jag är less på FarmVille.. gillar FarmTown bättre. Roligt att bli anställd och få skörda och ploga hos andra. Man tjänar massa pengar. Roligt att få anställa folk som skördar (ger mer pengar) och folk som plogar åt en (kostar mindre än om man gör det själv)

Så får man slå ett slag för FarmTown oxå.. eller blir jag helt utmobbad nu ;.)

• Lortdocka
    Mirris skrev 2009-08-29 22:01:56 följande:
    O jag är less på FarmVille.. gillar FarmTown bättre. Roligt att bli anställd och få skörda och ploga hos andra. Man tjänar massa pengar. Roligt att få anställa folk som skördar (ger mer pengar) och folk som plogar åt en (kostar mindre än om man gör det själv)Så får man slå ett slag för FarmTown oxå.. eller blir jag helt utmobbad nu ;.)
    Jag hade nog en sån innan men tröttnade eftersom man bara kan "göra en sak i taget" alltså inte ha kö på saker som ska göras som man kan i farmville. Åtminstone inte när jag spelade det innan sommaren. Det blev liksom väldigt tidsödande när man hade en stor farm... Farmville är mkt bättre för man kan "klicka igång" allt man vill ska göras och sen låta det göra klart sig självt medan man gör något annat, typ kollar sin sunshine ranch, animal paradise och fish tank eller vad det heter
    Men farmtown var roligt ett tag
    . : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Lortdocka

Det var nog en annan farm än jag tänkte på... Sorry, det verkar finnas ett tusental olika fast ändå såå lika 

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Tant Groda

Jag har både Farmtown och framville...låter min farmtawn vila ett tag nu, men sen kör jag båda paraellt

Svar på tråden FarmWille - FB