• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Sara och Henrik

Jag behöver flera grannar till farmville så lägg gärna till mig.  hkbl@hotmail.com

hälsningar henrik

• Strumpan08
    Moltan skrev 2009-08-30 10:49:12 följande:
    Nu fattade jag ingenting. Kan du förklara lite närmare? :)
    haha, förlåt. Nybörjare på facebook. Ni vet säkert detta redan, men jag fick ihop jäkla mycket pengar i natt på det. När man kommer in på startsidan, så kommer det upp meddelanden från andra spelare/vänner, typ "Anna got rewarded..." och en bild, och sen under så finns det länkar varav en heter "collect bonus". Om man klickar på den så kommer man in på personens farm och får pengar.

Ni som vill ha grannar får gärna lägga till mig: lilla.mamman@live.se Jag har slut på invites och har en bunt på väntelista så det tar nog ett tag tills jag kan lägga till någon.
  • Loup Garou
    Strumpan08 skrev 2009-08-30 12:17:02 följande:
    haha, förlåt. Nybörjare på facebook. Ni vet säkert detta redan, men jag fick ihop jäkla mycket pengar i natt på det. När man kommer in på startsidan, så kommer det upp meddelanden från andra spelare/vänner, typ "Anna got rewarded..." och en bild, och sen under så finns det länkar varav en heter "collect bonus". Om man klickar på den så kommer man in på personens farm och får pengar. Ni som vill ha grannar får gärna lägga till mig: [email protected] Jag har slut på invites och har en bunt på väntelista så det tar nog ett tag tills jag kan lägga till någon.
     Skickade en förfrågan
    Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • Marita o Kevin o 4 till

Dom där FV sedlarna som finns brevid coinsen kan man handla för dom?Är det nån som gjort det?

jag trodde inte man kunde få sånna utan o "köpa"dom men jag har hela 17 stycken nu-från början hade jag 3 tror jag det va.

(¯`°?.¸ ღ Lev idag-imorgon kan det va försent ღ ¸.?°´¯)
  • Rauur
    Strumpan08 skrev 2009-08-30 12:17:02 följande:
    haha, förlåt. Nybörjare på facebook. Ni vet säkert detta redan, men jag fick ihop jäkla mycket pengar i natt på det. När man kommer in på startsidan, så kommer det upp meddelanden från andra spelare/vänner, typ "Anna got rewarded..." och en bild, och sen under så finns det länkar varav en heter "collect bonus". Om man klickar på den så kommer man in på personens farm och får pengar. Ni som vill ha grannar får gärna lägga till mig: [email protected] Jag har slut på invites och har en bunt på väntelista så det tar nog ett tag tills jag kan lägga till någon.
    skickar också en förfrågan :)

Jag behöver 3 grannar till! Sen får jag blåa ribbonmärket ^^,
  • Strumpan08
    Rauur skrev 2009-08-30 12:38:51 följande:
    strumpan08: Vi var visst redan grannar :P
    Haha, det är inte så lät att hålla koll på alla. :-P
  • MammaTillTvåTöser

jag har lagt till massor här nu. hoppas på massa grannar

Svar på tråden FarmWille - FB