• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Åttan
    Umbrageous skrev 2009-08-31 03:52:26 följande:
    Gör som min, ut i kanten, två staket och t vå halmbalar flytta halmbalarna så gubben kan gå längst in, sätt tillbaka dom precis vid gubben!
    du måste lägga till mig som granne.. jag får inte gör nå mer idag fast jag inte gjort nå. skumt...
  • LitenKyckling

föresten jag stör mig på att plogen och den som skördar går på samma bensin. Att när det är slut i den ena så är det det i den andra med

• Åttan
    LitenKyckling skrev 2009-08-31 04:51:57 följande:
    föresten jag stör mig på att plogen och den som skördar går på samma bensin. Att när det är slut i den ena så är det det i den andra med
    ja det problemet har inte jag. har inte kommit så långt ännu.. jag gör som dem gjorde på stenåldern.. för hand..
  • LitenKyckling
    Åttan skrev 2009-08-31 04:52:54 följande:
    ja det problemet har inte jag. har inte kommit så långt ännu.. jag gör som dem gjorde på stenåldern.. för hand..
    det går bra det med.
  • Underbara ungar

Någon som har problem med att logga in på FB idag??? Jag kommer till startsidan, kan skriva in alla "uppgifter" men sen blir jag skickad till winamp... The site you searcht for bla, bla, bla....

Axel o5o92o * Enya o7o824 * Bebis i magen BF 1oo119
  • OMWF

Underbara ungar skrev 2009-08-31 06:36:22 följande:

Någon som har problem med att logga in på FB idag??? Jag kommer till startsidan, kan skriva in alla "uppgifter" men sen blir jag skickad till winamp... The site you searcht for bla, bla, bla....
    Hmm näe jag är inne.
  • Umbrageous
    Underbara ungar skrev 2009-08-31 06:36:22 följande:
    starta om datorn, det är det säkraste sättet att få d att funka igen
  • Underbara ungar
    luzorsus skrev 2009-08-31 07:08:54 följande:
    stänga in guben? Varför ska man göra det?
    Det undrar jag också...
    Är han/hon ute o nöjes åker eller?
  • Underbara ungar
    Umbrageous skrev 2009-08-31 06:54:54 följande:
    starta om datorn, det är det säkraste sättet att få d att funka igen
    Efter många om och men och diverse hot om att kasta datorn i väggen så kom jag in. Fick skriva om adressen...
Svar på tråden FarmWille - FB