• Svar på tråden FarmWille - FB
  • kitiara
    Firefairy skrev 2009-08-31 19:21:07 följande:
    har läst några sidor bakåt --- varför stänger ni in er gubbe? hur ofta hittar ni får/kor som andra kan adoptera? vad är vitsen med traktor? vda händer om man klappar djuren ofta?
    Det går snabbare att fixa saker på farmen om inte gubben ska gå runt.

Det är olika. Jag har fått två får som vandrat in hos mig i veckan som jag kunnat adoptera bort, veckorna innan har jag inte fått nån. De bruna korna fanns att adoptera innan de bytte till de svarta fåren.

Traktor använder jag inte då det är så jobbigt med bensinen, men den plogar snabbare.

Än så länge händer det ingenting om man klappar djuren, men det är rätt nytt så det kanske ska leda till nånting i framtiden.
  • Busbellan

Nu har jag rensat på min farm. ålt lite träd och lite djur.
    Hur gör ni, behåller ni allt?

Mamma till Nora, August och Ella
  • 02Smulan

Ser ni nån logik i till vilka och när man kan skicka gifts?
    Ibland kan jag sända till alla ett par gånger om dagen, ibland bara till tre stycken, och det står ju att om man redan gett till en viss person den dagen så finns den inte med i listan...men det stämmer inte för mig!

• Kaxmaja
    Busbellan skrev 2009-08-31 20:22:46 följande:
    Nu har jag rensat på min farm. ålt lite träd och lite djur.Hur gör ni, behåller ni allt?
    Djur och träd behåller jag eftersom jag behøver dem før att få de banden när man ska samla från dem. Men alla dekorationber och byggnade sålde jag direkt när jag klarat av alla de banden
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • 02Smulan
    kitiara skrev 2009-08-31 20:14:34 följande:
    Det går snabbare att fixa saker på farmen om inte gubben ska gå runt.
    Kanonbra vetskap, både jag o sambon har genast stängt in våra avatarer

Min är så söt, jag har stängt in henne hos djuren i hagen o hon går runt där som en osalig ande när jag planterar o harvar
  • kitiara
    Busbellan skrev 2009-08-31 20:22:46 följande:
    Nu har jag rensat på min farm. ålt lite träd och lite djur. Hur gör ni, behåller ni allt?
    Jag vill ha det snyggt och rent på min farm så jag har bara några djur och några träd, får ju inte plats hur mycket som helst :) och ribbonsen kommer man ju upp till i sinom tid :)
  • Lortdocka

Min sambo har inte ens facebook
    Han frågar också om jag "håller på med det där nu igen"
    Jajamensan! Fast ikväll kändes det faktiskt lite smått jobbigt för jag har varit i skolan (1:a dagen efter sommarlovet) och var väldans trött och hade lite litteratur att börja läsa... Men jag fixade farmen ändå

. : Imorgon är en dag med nya möjligheter : .
  • Busbellan

Håller ni på med fish world också?
    Jag har lite fiskr där, men det känns inte som det händer så mycket i det spelet

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden FarmWille - FB