• Svar på tråden FarmWille - FB
  • Åttan

När ni har skördat nått.. plogar ni på en gång å planterar nytt då eller ?

• Umbrageous
    Åttan skrev 2009-08-31 03:21:48 följande:
    När ni har skördat nått.. plogar ni på en gång å planterar nytt då eller ?
    jepp, alltid!
  • Åttan
    Umbrageous skrev 2009-08-31 03:23:25 följande:
    jepp, alltid!
    jag har mailat dig..

det känns som om man bara gör av med en massa pengar då igen juh..
  • Umbrageous
    Åttan skrev 2009-08-31 03:40:28 följande:
    jag har mailat dig.. det känns som om man bara gör av med en massa pengar då igen juh..
    Jag kör bara blåbär just nu, går fort! Köpte en sån där harvester, vilket slöseri när jag kom på mitt lilla fusk {#lang_emotions_wink} har du provat det?

Nu testar jag förresten det där med klappningen, köpte två hönor, en klappar jag och en inte. Så får vi se!

Jag ska leta upp dig {#lang_emotions_smile}
  • Åttan
    Umbrageous skrev 2009-08-31 03:45:05 följande:
    Jag kör bara blåbär just nu, går fort! Köpte en sån där harvester, vilket slöseri när jag kom på mitt lilla fusk  har du provat det?Nu testar jag förresten det där med klappningen, köpte två hönor, en klappar jag och en inte. Så får vi se!Jag ska leta upp dig
    blåbär.. det kan inte jag odla.. jag kör hallon blir klar på 2 timmar.. det är det jag kör mest nu.. jo jag har testat med det har inte fungerat riktigt för mig ännu.. det där med att stänga in gubben.. går segt som bara den..
  • Åttan

Nu har jag stängt in henne i hagen.. får se om det funkar bättre..

• Umbrageous
    Åttan skrev 2009-08-31 03:47:39 följande:
    blåbär.. det kan inte jag odla.. jag kör hallon blir klar på 2 timmar.. det är det jag kör mest nu.. jo jag har testat med det har inte fungerat riktigt för mig ännu.. det där med att stänga in gubben.. går segt som bara den..
    Gör som min, ut i kanten, två staket och t vå halmbalar flytta halmbalarna så gubben kan gå längst in, sätt tillbaka dom precis vid gubben!
  • Åttan
    Umbrageous skrev 2009-08-31 03:52:26 följande:
    Gör som min, ut i kanten, två staket och t vå halmbalar flytta halmbalarna så gubben kan gå längst in, sätt tillbaka dom precis vid gubben!
    det funka..
  • LitenKyckling

Jag hittar aldrig bruna kor, men har typ fem svarta får. Saknar super bären som var förra veckan

• Åttan
    LitenKyckling skrev 2009-08-31 04:46:33 följande:
    Jag hittar aldrig bruna kor, men har typ fem svarta får. Saknar super bären som var förra veckan
    då e du inte ensamen.. 2 svarta får har jag
Svar på tråden FarmWille - FB