Bästa bindan efter förlossningen?
Hejsan
en liten konstig fråga men ändå.. Vilken är den bästa bindan nu haft efter förlossningen?
tacksam för svar!
Hejsan
en liten konstig fråga men ändå.. Vilken är den bästa bindan nu haft efter förlossningen?
tacksam för svar!
de största;)
den första veckan o in på andra så e dem stora bäst,
nästan blöja.
sen körde ja nattbinda always, bytte ofta fick lägga 2 st på natten,
Jag blödde väldigt mycket efter förlossningen, fick be om stora bindor på BB hela tiden (låg 3 dygn) barnmorskan frågade om jag verkligen ville ha sådana (jaaa.. jag blödde ju som en galning??) 6 veckor efter förlossningen kom första mensen tillbaka.. och jäklar vad det blödde. Trodde aldrig det skulle ta slut... blödde igenom allt tampong, binda, trosor, byxor.. fick till slut ta lillans blöjor, det enda som stoppade... suck...
Så satsa på stora, eller ha lite av varje, du kanske hör till dem mindre blödande! Man vet ju aldrig hur kroppen fungerar, tillägas bör att jag aldrig varit någon stor blödare under menstrautionerna innan graviditeten.
Aaah, använder inte bindor annars därför jag är lite borta nr det kommer bindor.
Min förra förlossninge hade jag bara på förlossningen när jag va där.. sen bytte jag till nån binda gubben köpte hem, liten men bra ändå.
mitt avslag var inte massor så .
en vanlig binda... som jag brukar ha vid mens....
Dem där "blöjorna" som man får direkt efter förlossningen, går dem att köpa nånstans?
Liten blomma: det jag hade tänkt fråga oxå :)
Jag köpte tjocka bindor på lidl, super bra. Läckte aldrig och kändes inte jätte hemska att ha på sig heller.
mona. oh tack för tipset.
Jag plockade med mig från bb. Både bindor o sånt underlägg du kan ha i sängen haha...