• pisspotta

Bästa bindan efter förlossningen?

Hejsan

en liten konstig fråga men ändå.. Vilken är den bästa bindan nu haft efter förlossningen?

tacksam för svar!

• Svar på tråden Bästa bindan efter förlossningen?
  • LitenBlomma
    tosalisa skrev 2009-07-23 22:23:43 följande:
    Jag plockade med mig från bb. Både bindor o sånt underlägg du kan ha i sängen haha...
    Dem skulle kunna tjäna pengar på att sälja dessa saker för det verkar ju som att folk vill ha/behöver!
    Ludwig -02, Meja -08 & Ida BF i augusti -09
  • Annajson

Jag snodde även med mig nätbyxor utöver bindor (inte för att de är så himla sexiga) men de satt skönt och höll fast gigantbindorna ordentligt tycker jag. Jag köpte de största och billigaste bindorna eftersom det går åt så himla många.

Ju större desto bättre var mitt motto, hatar när det läcker!!!

• LitenBlomma

Ja men det snodde jag med, 2 st t.o.m Vilken tjuv man är {#lang_emotions_innocent}

Annajson skrev 2009-07-23 22:29:43 följande:
    Jag snodde även med mig nätbyxor utöver bindor (inte för att de är så himla sexiga) men de satt skönt och höll fast gigantbindorna ordentligt tycker jag. Jag köpte de största och billigaste bindorna eftersom det går åt så himla många.Ju större desto bättre var mitt motto, hatar när det läcker!!!
    Ludwig -02, Meja -08 & Ida BF i augusti -09
  • blinkalilla
    LitenBlomma skrev 2009-07-23 22:13:21 följande:
    Jag snodde en ur skåpet innan vi åkte Vi stannade bara i 6h så den behövdes verkligen den natten.Men undrar om inte Apoteket säljer sånna? Det måste jag kolla upp!
    Jag var på apoteket för att köpa blöjbindor med de hade inte sådana, så det blev de tjockaste bindorna med vingar som de hade där.
  • mona83
    Annajson skrev 2009-07-23 22:29:43 följande:
    Jag snodde även med mig nätbyxor utöver bindor (inte för att de är så himla sexiga) men de satt skönt och höll fast gigantbindorna ordentligt tycker jag. Jag köpte de största och billigaste bindorna eftersom det går åt så himla många.Ju större desto bättre var mitt motto, hatar när det läcker!!!
    Jag hade faktkist oxå nått par nät trosor hem, jätte bra första tiden innan det stillat sig
  • mona83
    pisspotta skrev 2009-07-23 22:21:23 följande:
    mona. oh tack för tipset.
    det var så lite
  • Yizza

Jag blödde rikligt typ dygnet efter förlossningen, så då körde jag på de tjocka som finns där... Men det var riktigt obehagligt att sitta på en (som det kändes) skogaholmslimpa (dom är ju ganska tjocka) eftersom man är lite öm efter förlossningen. SÅ jag använde Libress Nattbindor men kom på när jag kom hem att always var skönare. Nåt ytskikt på libress som inte var så skönt tyckte jag. Alla tokblöder inte, men köp nattbindor så att du har

Vart ska det där huset?
  • Elina87

Jag agerade också tjuv och tog med mig både nättrosor och "elefantbindor" från BB. Körde sedan på always nattbindor. Funkade fint

• BubbelGuppie

görde dem som finns på bb tog ett par med hem sen 5 dagar efter fl så använde jag vanliga tunna always fast dem som suger upp mer och är längre.

• JLP

tyckte de kändes sååå obehagligt att gå omkring med en stor blöja efter förlossningen haha...så jag köpte libress största nattbinda. Den var iaf lite tunnare

Svar på tråden Bästa bindan efter förlossningen?