Bästa bindan efter förlossningen?
Hejsan
en liten konstig fråga men ändå.. Vilken är den bästa bindan nu haft efter förlossningen?
tacksam för svar!
Hejsan
en liten konstig fråga men ändå.. Vilken är den bästa bindan nu haft efter förlossningen?
tacksam för svar!
Jag snodde även med mig nätbyxor utöver bindor (inte för att de är så himla sexiga) men de satt skönt och höll fast gigantbindorna ordentligt tycker jag. Jag köpte de största och billigaste bindorna eftersom det går åt så himla många.
Ju större desto bättre var mitt motto, hatar när det läcker!!!
Ja men det snodde jag med, 2 st t.o.m
Vilken tjuv man är 
Jag blödde rikligt typ dygnet efter förlossningen, så då körde jag på de tjocka som finns där... Men det var riktigt obehagligt att sitta på en (som det kändes) skogaholmslimpa (dom är ju ganska tjocka) eftersom man är lite öm efter förlossningen. SÅ jag använde Libress Nattbindor men kom på när jag kom hem att always var skönare. Nåt ytskikt på libress som inte var så skönt tyckte jag. Alla tokblöder inte, men köp nattbindor så att du har ![]()
Jag agerade också tjuv och tog med mig både nättrosor och "elefantbindor" från BB. Körde sedan på always nattbindor. Funkade fint
görde dem som finns på bb tog ett par med hem sen 5 dagar efter fl så använde jag vanliga tunna always fast dem som suger upp mer och är längre.
tyckte de kändes sååå obehagligt att gå omkring med en stor blöja efter förlossningen haha...så jag köpte libress största nattbinda. Den var iaf lite tunnare