Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!
Cissi nu är det dax skrev 2009-08-18 23:23:24 följande:
Hej tjejer! Jag har varit lite anonym ett tag. Vi hade ju en försenad bröllopsfest i lör och efter det gick luften liksom ur. Har inte orkat kolla datorn på kvällarna och på dagarna är det ju inte tal om det, pojkarna vill ju vara med Så jag hade totalt missat vår date, som ju dessvärre inte blev av Vi kanske skulle ha en plan B, om nu regnet skulle ösa ner även denna gång. Nån som vet nån bra inneplats? Även för dom som måste jaga efter 2 barn Vi var för övrigt på ul förra veckan och det är 1 bebis som ligger och växer till sig där inne. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken, hade gärna sett två som hjärtan... Men ju mer jag tänker på det desto mer inser jag hur mycket enklare detta kommer bli, rent praktiskt. T ex så kan vi ju behålla bilen... Min man är iallafall galet lättad Bestämdes det nån nästa date? Kommande veckor har vi i stort sett inget inplanerat. Kram, Cissijag o min man firar snart 1år som gifta.. 4/9
skönt att bebis mådde bra där inne allafall., men jag förstår om du ville ha 2.. det vill jag så gärna oxå..
men, nu e jag ganska nöjd att hon bara är 1

tror inte att det bestämdes ngn dag för en ny dejt, men jag kan oxå i stort sett när som helst nästa vecka..
ska till BVC idag m lilla fröken, 8.30, sen efter det packar vi bilen o åker till mamma..ska bli skönt o få bli lite ompysslad..
lr, ja.. den här gången kanske inte jag står i centrum... men då kanske man allafaöö får chansen att vila lite..