Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Cissi nu är det dax skrev 2009-08-18 23:23:24 följande:
    Hej tjejer! Jag har varit lite anonym ett tag. Vi hade ju en försenad bröllopsfest i lör och efter det gick luften liksom ur. Har inte orkat kolla datorn på kvällarna och på dagarna är det ju inte tal om det, pojkarna vill ju vara med Så jag hade totalt missat vår date, som ju dessvärre inte blev av Vi kanske skulle ha en plan B, om nu regnet skulle ösa ner även denna gång. Nån som vet nån bra inneplats? Även för dom som måste jaga efter 2 barn Vi var för övrigt på ul förra veckan och det är 1 bebis som ligger och växer till sig där inne. Jag måste erkänna att jag blev lite besviken, hade gärna sett två som hjärtan... Men ju mer jag tänker på det desto mer inser jag hur mycket enklare detta kommer bli, rent praktiskt. T ex så kan vi ju behålla bilen... Min man är iallafall galet lättad Bestämdes det nån nästa date? Kommande veckor har vi i stort sett inget inplanerat. Kram, Cissi
    När gifte ni er?
    jag o min man firar snart 1år som gifta.. 4/9

skönt att bebis mådde bra där inne allafall., men jag förstår om du ville ha 2.. det vill jag så gärna oxå..
    men, nu e jag ganska nöjd att hon bara är 1{#lang_emotions_dreamer}

tror inte att det bestämdes ngn dag för en ny dejt, men jag kan oxå i stort sett när som helst nästa vecka..

ska till BVC idag m lilla fröken, 8.30, sen efter det packar vi bilen o åker till mamma..ska bli skönt o få bli lite ompysslad..
    lr, ja.. den här gången kanske inte jag står i centrum... men då kanske man allafaöö får chansen att vila lite..{#lang_emotions_tongue_out}
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag kan nog oxå på fredag, är inget inplanerat nu som jag vet

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 21:34:34 följande:
    Hej tjejer! Jag hänger gärna på här om jag får? Är nyinflyttad i Haninge och fick mitt första barn 28 juli iår, en liten pojke. Vore ju toppen att lära känna fler mammor i området Kram
    välkommen!

var i haninge bor ni?

åh, grattis till killen, då är våra barn jämngamla.. fick min tjej 1aug
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 21:52:29 följande:
    Tack! Och grattis till din lilla flicka :) Ja, skiljer bara några dagar mellan dem. Vi bor i centrala Handen, bara ca. 5 min från centrum. Ni då?
    Svartbäckens By..
    flyttade hit i maj..

var bodde ni innan?

hon skulle ha kommit redan 22juli va tanken, men hon hade inga planer på att flytta ut alls
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-23 22:07:25 följande:
    Jaha, så ni är också nyinflyttade Vi flyttade hit i slutet av april, bodde i Gustavsberg innan. Ni då? Själv hade jag BF 12 juli, så gick över hela 16 dagar... Visst var det tufft att gå över tiden? Njöt inte av värmen den här sommaren kan jag säga
    vi bodde i Trångsund.. så flyttade ju inte så långt

ja, fy fan för o gå över.. man va inte rolig dom dagarna
    o vem vet, kanske fortf hade haft henne i magen om jag inte blivit igångsatt.. haha..
    nä, den här sommaren har ju varit sådär kul.. jag fick inte ens bada :-O

Hur ser det ut på fredag?
    blir det ngn träff?
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Lunarlinken skrev 2009-08-24 19:23:02 följande:
    Hej hej! Jag tänkte också haka på lite här om det är okej? Jag heter Emelie och bor i Västerhaninge med min sambo och dotter som närmar sig 1 år. Var i haninge finns ni?=)
    välkommen!

vi bor i svartbäckens by
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

fredag kl 14 blir fint för oss..

men , tänkte... ska vi ha ngt annat alternativ om det är dåligt väder?
    känns trist om det ska falla på det igen om det skulle vara så...

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

bestämm ni som har större barn vart vi ska vara om inte ute...
    min lilla fröken försvinner ju ingenstans än så länge så oss spelar det ingen roll..{#lang_emotions_wink}

har även bil så kan ta mej i stort sett överallt... o ska vi åka nån längre stans o ngn vill ha skjuts är det bara att hojta till.. får väl med en barnvagn till i bagaget allafall

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Lunarlinken skrev 2009-08-25 15:13:53 följande:
    Får man haka på er på fredag, även fast jag är ny här i tråden:)
    självklart!

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Lunarlinken skrev 2009-08-25 18:27:21 följande:
    Va kul! Var och när ska ni träffas?
     det va tal om Eskilsparken, även kallad "gropen" (har jag fått lära mej )
    kl 14.

sen vet jag inte om det är uttänkt ngt inneställe ifall vädret skulle vara dåligt.. sist så föll träffen på dåligt väder o det vore ju synd om det skulle bli samma den här gången.
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!