Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

godmorgon!

jo, tack.. vi fick en bra start trots hosta o snuva... Isa sov mellan 00-09 inatt, med bara ett uppvak för mat o blöjbyte

jag hittar gärna på ngt... bara vi blir lite piggare, iofs verkar Isa mkt bättre idag o jag kände mej oxå piggare när jag varit ute på promenad m hunden..så det ska kanske inte va ngr problem..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    08Mars skrev 2009-09-06 22:28:37 följande:
    Hanniz84: Oj det e en lång historia. Drar den kort. Hjärtljuden gick ner så det blev akut snitt. Rätt akut så hon hamnade på neo direkt (hade dock gått 1v över), fick inte se henne. Sedan vart hon stabil men efter 1 dygn stängde hon av lungsystemet och gick in i fosterläge igen. Fick dränage till lungan o de fick igång henne. Hon Fick åka i ilfart till Solna där de hade rätt utbildat folk. JAg kom efter men inte i ambulans. Hade även en infektion. De Visste inte om hon skulle klara det men hon blev helt återställd på 1v o fick åka hem. Underbat. Visade sig att det blivit ett "hål" i lungan ev från att hon svalde fostervatten med avföring som gick ut i lungan o punkterade den.... Ingen vet säkert. Men nu e hon pigg som en nötkärna och helt underbar!
    Usch så jobbigt!
    skönt att hon mår bra o är pigg idag allafall..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    maammas skrev 2009-09-07 21:40:19 följande:
    Det vore jätte roligt att ses! Jag kan alla dagar denna vecka förutom torsdag eftermiddag (efter kl 12.30) för då ska jag på rutin ultraljudet! Å det ska bli så spännande! När passar det er bäst förmiddag eller eftermiddag / dag?
    åh, va kul! ska ni ta reda på kön?

fredag skulle passa mej bäst... gärna fm, lr mitt på dan
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

Cissi- Usch, vad hemskt!
    hoppas killen blir bättre snart..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-10 19:30:21 följande:
     Hej tjejer, börjar ni bli friska? Blir det någon träff imorgon? Vore ju trevligt, har varit så fint väder i veckan.
    jodå, vi mår helt okej, lite snoriga bara...
    så träffas gärna imorrn
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Nallebjörnis skrev 2009-09-10 19:38:31 följande:
    Grodans pappa kom hem med den här ida.. *sötis*
    haha!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

ska vi ta runt  12 -13?
    kanske samma plats som sist... så kan vi ta oss en promenad därifrån ?
    lr kanske träffas i centrum?
    så har jag ngnstans att ställa bilen..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-10 22:09:39 följande:
    Ja visst Kan väl ses vid ingången kl. 12 då. Fast vilken av alla ingångar Kanske bakre, alltså snett till vänster ovanför Clas Ohlson?
    ja, det låter bra det!..

ses imorrn då!
    ska bli kul att träffa dej o lillkillen igen...
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    4blommor skrev 2009-09-12 16:21:59 följande:
    Hallå tjejer! Hur går det för er? ?  Vi fick hem datorn i veckan så nu kan jag hänga med igen =) Ser att nåra redan träffats, kul! Någon som kan i veckan ?
    vi pratade om dej sist, o vart du tagit vägen
    välkommen tillbaka!

jag har besök utav min mamma nästa vecka, sen åker jag till henne... så jag kan tyvärr  på ett tag {#lang_emotions_undecided}
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Irma77 skrev 2009-09-13 07:21:36 följande:
    Hej hej Får man vara med här? Flyttar till Svartbäcken 1/10. Mina barn går redan i skolorna där, så pendlar varje dag. Vore kul att hitta lite nya kompisar när man är nyinflyttad. Har 4 barn, tjejer, i åldrarna 8 månader, 4, 7 och 11 år.
    absolut! välkommen!

jag bor oxå i svartbäcken
    vart kommer ni bo?....
    BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!