Hej! Får man hoppa in här i tråden? Bor visserligen inte i Haninge än, men flyttar till Vendelsö i januari. Fram tills dess bor vi i Högdalen. Har en dotter som blir 2 år i december och bf med liten i magen 24/2-10.
Torsdag blir bra för mig. Har dock blivit lite förkyld men det håller på att lätta. Så om vi är utomhus funkar det, men avvaktar med öppna förskolan tills nästa vecka. Om vädret är bra på torsdag kanske vi kan ta en promenad nånstans runt Tyresta? Har aldrig varit där, men du har väl blivit expert på området
haha!
nästan
men gå där låter super!
ska vi mötas där lr nere hos mej o gå upp tillsammans?
Hej! Är inte omföderska men vore kul och hitta någon att prommenera med nu i höst. Har beräknad BF på söndag och känner ingen i Haninge med barn, bor själv i Vega :) Någon som är hemma på dagarna och vill ha lite prommenad sällskap?
Jag ses gärna nästa vecka :) Börjar bli ruskväder ute, men kanske ÖF? Promenad funkar ju också om det är uppehåll. Hade lite ont i fötterna efter sist ;) Men det var endå en himla mysig slinga.
haha!
jag oxå.. herregud va vi gick
ÖF kan väl bli bra!
Åh villket trevligt mottagande :) Låter som att vi kanske blir några som rör på oss i höst :) Ska in till sös i morgon för ev igångsättning så vi håller tummarna på att vi får en liten i veckan :) Vart brukar ni prommenera någonstans ?
vi har dels setts inne i Haninge.. o sist va jag o Flakey i Tyresta nationalpark o gick... typ 3 timmar.. haha!
finns en jättemysig barnvagns slinga där...
Cissi nu är det dax skrev 2009-10-19 21:10:31 följande:
Jag hade faktiskt tänkt gå på öf på tors me en kompis. Eftersom mina är över 1 år så går vi på em. Jag tror nog det blir mest öf och stilla träffar för mig i höst. Med mage och tvilling-vagn blir det lite för tungt... Kanske vi kan ses hemma hos någon nån gång?? Sköt om er allihopa!
ja, det vore trevligt... då är man inte så styrd utav vädret..
Nu var det klart, 0730 i morgon bitt blir jag igångsatt, läskigt men skönt att få det "överstökat". Håll nu tummarna på att det inte tar allt för lång tid !! P.S Tog sprutan i fredags kände inte heller av den förutom att man vart öm i armen. Hoppas att liten har hunnit få lite antikroppar!
åhh, gud så spännande!
hoppas att allt går bra o ganska fort..
mitt blev ganska långdraget... men sen va jag helt omogen när jag sattes igång oxå..
Lycka till!!