Inlägg från: Hanniz84 |Visa alla inlägg
  • Hanniz84

Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!

Nallebjörnis skrev 2009-08-30 12:19:46 följande:
    det vet ja inte än... båda jobbar jue så vi får se... men vad kul... vad ska ni hitta på då?
    ja, ingen aning...
    fösöker väl styra upp nåt hemma. nån god middag lr nåt..
    lite svårt att planera o åka iväg när man har skruttisen , fast skulle jag få välja nåt att göra utan barn, så skulle jag vilja sova.. haha!{#lang_emotions_dreamer}
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag kan oxå fredag... vilken tid som helst egentligen
    men vore ju kul om vi kunde ta det på fm så 08mars kan följa med!

o det är väl ganska skönt att ha kvällen "fri" , jag o Daniel firar 1år som gifta på fredag, har väl iofs inga större planer iomed att vi har Isa nu,men har vi tur hinner vi kramas lite i soffan allafall..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    denimbee skrev 2009-09-01 09:12:10 följande:
    hej alla, tror inte att jag hör hemma på denna tråd riktigt, uppfyller i alla fall kravet för boende i haninge(nyinflyttad), men jag har ännu inga barn, men försöker...men jag får kika in här senare,, m,en kul att det finns fler ´här från haninge, är som sagt nyinflyttad så jag känner ingen i haninge ännu...
    jag träffar gärna folk utan barn oxå
    är sj relativt nyinflyttad till haninge.

var bor ni ngnstans?

lycka till m bebisbakandet
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-08-31 22:21:25 följande:
     Hanniz - Grattis! Ja lite mys vill man ju ha på sin bröllopsdag
    ja
    man får väl göra det bästa av det hela
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag ses gärna på fm
    Isa har lite griniga perioder på eftermiddagarna nu, o det är så trist att va iväg om hon bara ska tjura..  jag blir så stressad{#lang_emotions_dreamer}

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    Flakey skrev 2009-09-01 21:58:02 följande:
    Fredag förmiddag blir bra för mig också. Även om min bebis inte har så stor glädje av det ännu så ska det bli kul att se vad det är för ställe
    nää, Isa har väl ingen glädje av det heller ... men mamma har
    vi får se det så... o sen vet vi ju tills dom blir större..
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84
    maammas skrev 2009-09-03 15:05:15 följande:
    Hej! Jag vet inte om jag passar in här riktigt men jag heter Michaela, är 22 år, ska flytta till Haninge (Vendelsö) nu i höst. Jag har en son som fyller snart 4 år och så väntar jag tvillingar, bf 6 februari. De flesta här har nog redan fått sina bebisar men jag tänkte att jag skriver ett litet inlägg i alla fall för jag skulle så gärna vilka lära känna nya vänner i Haninge då det är en helt ny kommun för mig.
    välkommen hit du!
    BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag tror tyvärr jag måste hoppa imorrn oxå.. lilla fröken har blivit jättesnorig, o jag måste suga ut snor mest hela tiden... 
    synd för jag hade verkligen sett fram emot o få träffa er igen...

jag hoppas vi kan ses nästa vecka igen..

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

på tal om dop..
    jag ska ringa österhaninge kyrka imorgon o höra mej för... så blir väl nån gång i nov är tanken
    frågade tilltänka faddrarna igår o dom blev jätteglada *phu*

jag ses gärna nästa vecka, bara vi blir friska här... är förkylda.. lilla fröken hostar o snorar o nyser, men ingen feber som tur är...

BF 22juli *Längtar*
  • Hanniz84

jag vet att Isas farbror gärna velat va hennes fadder, o han kommer nog bli lite stött.. fast jag har alltid velat ha "utomstående" som faddrar, så vi valde 2 kompisar nu..

vad hände med din dotter?

BF 22juli *Längtar*
Svar på tråden Haninge söder om Sthlm, Omföderskor SE HIT!