• Geshia

2-4år, Presenttips!

Jaaa snart är det dags för min son att fylla år (2 år) och säkerligen massa andra barn vars föräldrar hänger här på Familjeliv. =)

Vad ska ni köpa till era barn? vad önskar ni till era barn? Vad fick era barn när de fyllde? Så ge mig era tips på bra presenter till en 2-4åring. Pojk/flick/unisex saker, alla tips är välkommna!

Jag hoppas på många svar med massa bra tips på presenter. =)

• Svar på tråden 2-4år, Presenttips!
  • grön banan

Vår ena pojke fick trehjuling på 2-årsdagen. Även en bilmatta.

Fler tips är lego-box, träjärnväg, lektält, Bobbycar.

• Geshia

trehjuling, bobbycar, bilmatta och lego har han redan..

vad är det för lektält du menar då?

• LeoNo4AleXo6

Aquaplay fick lillebror nu som fyllde 3, han älskar det!
    Liksom storebror på 5 år.
    Kommer lekas med flitigt många år  framöver, skulle jag tro!
    Är en sorts "båtbana"

• Geshia
    LeoNo4AleXo6 skrev 2009-08-01 20:13:47 följande:
    Aquaplay fick lillebror nu som fyllde 3, han älskar det! Liksom storebror på 5 år.Kommer lekas med flitigt många år  framöver, skulle jag tro! Är en sorts "båtbana"
    aaa Aquaplay funderar jag faktigst på. :)
  • Geshia

Kom igen nu, allt är vi fler som har en kommande födelsedag för våra små? eller barn som fyllt år? =)

• mammatillnoel

Min son fick en rutschkana till trädgården önskar nu att han fyllde år nu istället för jag har kommit på fler saker som han kunde önskat sig Gunga, plaskpool, nu har han ju i och för sig växt men han har växt ur sin trehjuling jättefort så nu skulle han redan behöva en tvåhjuling(fyllde i mars) jaha det var ju inte så många saker men jag tänker ofta att det skulle man ju önska sig Borde kanske göra en lista och fylla på när jag kommer på det.

• Bebben06

Elias som fyller 3 år i Oktober har redan allt och mycket mer ;)
    Så jag och pojkvännen tänkte köpa Astrid Lindgrens boxen med alla DVDs i som kostar dock runt ca 3000 kr har jag för mig.
    Men den har man ju hela livet och jag själv vill ha den fast jag är 22 år. Så underbara ;)

• Geshia
    mammatillnoel skrev 2009-08-03 18:08:35 följande:
    Min son fick en rutschkana till trädgården önskar nu att han fyllde år nu istället för jag har kommit på fler saker som han kunde önskat sig Gunga, plaskpool, nu har han ju i och för sig växt men han har växt ur sin trehjuling jättefort så nu skulle han redan behöva en tvåhjuling(fyllde i mars) jaha det var ju inte så många saker men jag tänker ofta att det skulle man ju önska sig Borde kanske göra en lista och fylla på när jag kommer på det.
    Kana har grabben med, men gunga + pool kan man ju önska (då vi ska flytta till hus om 3-4 månader) bara och lägga undan til nästa vår/sommar. :)

Ja gör en lista och så samtidigt slänga in den här. ;)
  • Geshia
    Bebben06 skrev 2009-08-03 19:31:03 följande:
    Elias som fyller 3 år i Oktober har redan allt och mycket mer ;)Så jag och pojkvännen tänkte köpa Astrid Lindgrens boxen med alla DVDs i som kostar dock runt ca 3000 kr har jag för mig.Men den har man ju hela livet och jag själv vill ha den fast jag är 22 år. Så underbara ;)
    ja de är ju lite såhär med att han redan har massor, men något måste jag och vill jag ju köpa.
  • Carolina1979

Oliver (2 år på fredag) har bland annat fått ett bollhav (finns bild i min blogg) som är mycket uppskattat!

(¯`°?.¸ ღ♥Oliver 07-08-07 & Isabella 09-02-21 ♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden 2-4år, Presenttips!