• Geshia

2-4år, Presenttips!

Jaaa snart är det dags för min son att fylla år (2 år) och säkerligen massa andra barn vars föräldrar hänger här på Familjeliv. =)

Vad ska ni köpa till era barn? vad önskar ni till era barn? Vad fick era barn när de fyllde? Så ge mig era tips på bra presenter till en 2-4åring. Pojk/flick/unisex saker, alla tips är välkommna!

Jag hoppas på många svar med massa bra tips på presenter. =)

• Svar på tråden 2-4år, Presenttips!
  • kotka

en annan grej som jag funderade på när min son fyllde två var ett smyckesskrin med mumin. när man öppnar är det nån muminkaraktär som snurrar runt, ballerinastuket ni vet. spelar en melodi. den fanns på åhléns och varje gång vi var där kunde sonen sitta hur länge som helst och öppna och stänga det där. han gillar mumin mycket, och har många halsband så det hade nog blivit himla poppis. men jag tyckte det var för dyrt och nu är jag rädd att han är lite för stor - fyller tre nästa gång.

• mammamutilltre

Kanske en liten dockvagn med docka då? det har mina killar fått och de gillar dem.

• Geshia
    mammamutilltre skrev 2009-08-10 22:30:17 följande:
    Kanske en liten dockvagn med docka då? det har mina killar fått och de gillar dem.
    Det finns redan.. men en docka till skulle man ju kunna köpa :)
  • Geshia
    kotka skrev 2009-08-10 09:31:40 följande:
    en annan grej som jag funderade på när min son fyllde två var ett smyckesskrin med mumin. när man öppnar är det nån muminkaraktär som snurrar runt, ballerinastuket ni vet. spelar en melodi. den fanns på åhléns och varje gång vi var där kunde sonen sitta hur länge som helst och öppna och stänga det där. han gillar mumin mycket, och har många halsband så det hade nog blivit himla poppis. men jag tyckte det var för dyrt och nu är jag rädd att han är lite för stor - fyller tre nästa gång.
    Den har jag inte sett, måste jag spana in nästa gång jag går in där. :)
  • Geshia
    toveca skrev 2009-08-10 23:19:15 följande:
    Bondgårdsdjur var en hit här! (när sonen fyllde 2 år)
    jättebra ide min grabb älskar djur. :)
  • toveca

Oj vilken fin verktygslåda! En sån blir det og i tre-års present!

• EliLeoMa

Min son fyller två nästa vecka. Vi har köpt en dockvagn och Duplo-Lego till honom.

• toveca

En annan favvo här är ju briojärnvägen med tillbehör. På önskelistan till tomten står en tunnel överst!

• kotka

verktygslådan ser toppen ut! en sån blir det till jul.

• Geshia
    toveca skrev 2009-08-15 19:23:39 följande:
    Oj vilken fin verktygslåda! En sån blir det og i tre-års present!
    kotka skrev 2009-08-16 11:15:21 följande:
    verktygslådan ser toppen ut! en sån blir det till jul.
    Ja visst var den fin! =)
Svar på tråden 2-4år, Presenttips!