• Geshia

2-4år, Presenttips!

Jaaa snart är det dags för min son att fylla år (2 år) och säkerligen massa andra barn vars föräldrar hänger här på Familjeliv. =)

Vad ska ni köpa till era barn? vad önskar ni till era barn? Vad fick era barn när de fyllde? Så ge mig era tips på bra presenter till en 2-4åring. Pojk/flick/unisex saker, alla tips är välkommna!

Jag hoppas på många svar med massa bra tips på presenter. =)

• Svar på tråden 2-4år, Presenttips!
  • Geshia
    Geshia skrev 2009-08-03 19:56:33 följande:
    ja de är ju lite såhär med att han redan har massor, men något måste jag och vill jag ju köpa.
    btw.. jag vill me ha Astrid Lindgrens boxen, men barnens farmor håller på o köper filmena så känns lite onödigt att ja med köper, kan ju låna där.
  • Lisa E

Bollhavet älskar min son! Lektältet också!

Minikök om han inte har? Instrument om han gillar musik? Jag har köpt ett litet piano till sonen på Kalikå, jätteläckert. Gitarr kollar vi också på. När han fyllde 1-år fick han afrikanska trummor de sitter han och spelar på mycket.

DVD-boxen 5 myror är fler än 4 elefanter står på hyllan och väntar på att han ska bli lite äldre.

Stolar och bord. Fåtölj till vardagsrummet.

• kotka

pippiväskan (axelremsmodell) från åhléns har vi gett bort till tre treåringar och den har varit mycket uppskattad hos alla. min egen son har också en och den är verkligen favorit. finns i olika färger.

till jul tänkte vi att det är dags för en egen verktygslåda med små fast "riktiga" verktyg. en sån hade jag när jag var liten och jag kommer än ihåg hur jag hämtade den varje gång min pappa skulle snickra eller laga nånting. det fina i kråksången är att man ju kan använda dom där verktygen på riktigt sen, hammaren om man ska slå i en liten tavelspik osv. man kan ju ha den undanstoppad så att man har koll varje gång hon eller han använder verktygen, så det inte blir märken i väggar eller tummar.

• Geshia

Lisa E skrev 2009-08-06 15:53:48 följande:

Bollhavet älskar min son! Lektältet också!Minikök om han inte har? Instrument om han gillar musik? Jag har köpt ett litet piano till sonen på Kalikå, jätteläckert. Gitarr kollar vi också på. När han fyllde 1-år fick han afrikanska trummor de sitter han och spelar på mycket. DVD-boxen 5 myror är fler än 4 elefanter står på hyllan och väntar på att han ska bli lite äldre. Stolar och bord. Fåtölj till vardagsrummet.
    Bollhav finns, dock inte uppackat, "kök" finns, stolar +bord finns. lektält skulle kunna vara en grej. =) Instrument var med en bra idé då han älskar musik.
  • Geshia
    Carolina1979 skrev 2009-08-03 19:57:23 följande:
    Oliver (2 år på fredag) har bland annat fått ett bollhav (finns bild i min blogg) som är mycket uppskattat!
    Var inne och tittade men såg inget, i vilken mapp ligger bilden i?
  • Geshia
    kotka skrev 2009-08-06 17:45:23 följande:
    pippiväskan (axelremsmodell) från åhléns har vi gett bort till tre treåringar och den har varit mycket uppskattad hos alla. min egen son har också en och den är verkligen favorit. finns i olika färger.till jul tänkte vi att det är dags för en egen verktygslåda med små fast "riktiga" verktyg. en sån hade jag när jag var liten och jag kommer än ihåg hur jag hämtade den varje gång min pappa skulle snickra eller laga nånting. det fina i kråksången är att man ju kan använda dom där verktygen på riktigt sen, hammaren om man ska slå i en liten tavelspik osv. man kan ju ha den undanstoppad så att man har koll varje gång hon eller han använder verktygen, så det inte blir märken i väggar eller tummar.
    Pippiväska är jag ute efter för hans gammla har han ätit upp ;)
    Verktygslådan med riktiga verktyg var hittar man den?
  • Geshia

Olivers Mamma skrev 2009-08-06 17:48:13 följande:

En hoppborg... Sonen äääääälskar sin. Han fick den i födelsedagspresent när han fyllde två. en sån här www.blocket.se/gavleborg/Rorri_hoppborg_22746...OBS inte min annons
    vi funderar på en sån fast inte i födelsedagspresent utan bara för att (när vi flyttar till hus) =)
  • Olivers  Mamma
    Geshia skrev 2009-08-07 08:29:18 följande:
    Olivers Mamma skrev 2009-08-06 17:48:13 följande:
    vi funderar på en sån fast inte i födelsedagspresent utan bara för att (när vi flyttar till hus) =)
    Vi har den inomhus.. i början brukade han till o med sova middag i den
    Visst tar den plats men inte ngt extremt
Svar på tråden 2-4år, Presenttips!