• Geshia

2-4år, Presenttips!

Jaaa snart är det dags för min son att fylla år (2 år) och säkerligen massa andra barn vars föräldrar hänger här på Familjeliv. =)

Vad ska ni köpa till era barn? vad önskar ni till era barn? Vad fick era barn när de fyllde? Så ge mig era tips på bra presenter till en 2-4åring. Pojk/flick/unisex saker, alla tips är välkommna!

Jag hoppas på många svar med massa bra tips på presenter. =)

• Svar på tråden 2-4år, Presenttips!
  • kotka

geshia: jag vet inte var man hittar verktygslådan. har inte börjat kolla än.. oj tänk om det inte finns. isåfall får man improvisera, köpa pennhammare, små skruvmejslar osv och en snygg låda bara. inte lika kul men ändå. fast det borde finnas. jag ska reka och sen återkommer jag.

• Lilla fii

Min dotter fick följande när hon fyllde 2, dockvagn med docka, dockhus, juniorsäng, my little ponys, munspel, låtsas mat till sitt kök, lera, kritor och block mm...

Mamma till prinsessan Nomi 22/6-07
  • astalacasta

Doktorsväska
    Böcker
    Memoryspel
    Pussel

• Geshia

Lilla fii skrev 2009-08-07 10:36:31 följande:

Min dotter fick följande när hon fyllde 2, dockvagn med docka, dockhus, juniorsäng, my little ponys, munspel, låtsas mat till sitt kök, lera, kritor och block mm...
    lera, kritor och block låter som en bra idé =)
  • Geshia
    astalacasta skrev 2009-08-07 13:58:25 följande:
    DoktorsväskaBöckerMemoryspelPussel
    Doktorväska blir det nog en =)
  • ejja81

har köpt lite pyssel

magnet bokstäver- magnet docka

spel

playstatien kontroll + spel. älskar att spela me får itne ha kontrollen vi har
    så hitta super fina i rosa för 99kr + 2 spel så det blri nog en hitt....

tjej som fyller 3

• mammamutilltre

barnensrum.se finns fina grejer, jag gillar träleksaker..gav bort ett träskepp med gubbar som de säljer där, annars fischer price buss är en leksak mina killar gillat. Pussel, kritor....

• Geshia
    mammamutilltre skrev 2009-08-09 20:19:18 följande:
    barnensrum.se finns fina grejer, jag gillar träleksaker..gav bort ett träskepp med gubbar som de säljer där, annars fischer price buss är en leksak mina killar gillat. Pussel, kritor....
    Ska spana in den länken. :)

Fischer pricebuss fick han i julas och även han gillar sin. ;) Pussel funkar alltid. =)
  • Geshia

Gjort en liten lista på de saker jag känner skulle kunna funka som presenter hos oss. :) Men mer tips är självklart välkommna, än tycker jag inte att jag fått tips på den perfekta presenten. =)

Aquaplay
    Gunga
    Pool
    Instrument
    Lektält
    Pippiväska
    Verktygslåda
    Lera
    Kritor och block
    Doktorväska
    Pussel

Svar på tråden 2-4år, Presenttips!