Ålandstråden aug-> 09
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
Ny Ålandstråd!
Träfftråd: www.familjeliv.se/Forum-11-271/m46314600.html
Kalendern: www.familjeliv.se/Forum-11-239/m46338928.html
hej! nu är vi hemma igen, eller kom redan i söndags. skönt att ha bebisen på utsidan malvina har haft det lite jobbigt nu, men jag hoppas att det går över fort. men klart att det e en stor omställning att måsta dela mamma o pappa efter 2,5 år själv.
smilla:en pojke,de va och hälsade på här nyss,han är så gooooooooooooosig!
GRATTIS Stjärnstig till grabben!!
Ja, det kan vara tufft för Malvina ett tag. Här var det nog det att jag var på BB som var det värsta tror jag, det la sig sedan efter ett tag. Min minsta är redan snart 2 månader :O!
Nu har ju Ar storebröder med så han har ju på så vis inte vart ensam innan men iaf minst.
Amningen är ju inte det lättaste alla gånger dock, men det går bra för det mesta om man läser en bok el dyl samtidigt. Nu är mina barn såna som amma klart på högst 10 minuter så det underlättar ju...
Stjärnstig: Vi har haft ett helvete här hemma sen M blev storebror. att jag var borta på sjukhuset och ingen junde svara när jag kom hem var jobbigt för honom... Sen har det varit konstant skrik, trotsig treåring som han är, osv sen lillebror kom och nu efter snart tre månader har han äntligen börjat acceptera att det finns en till familjemedlem. Så nu börjar det bli hanterbart.
Inte lika många utbrott som förut.
Och vi har gjort allting "rätt" enligt alla konstens regler, inte va för mycket med nån av barnen osv osv osv alla tips och knep och råd har man följt till punkt och pricka men det har inte funkat ändå.