• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym (observer)

Nån som anal-onanerar?

• Anonym

snacka om att det finns varianter, hihi

• BlommyNess12

Anonym (hejsan) skrev 2009-10-16 13:39:18 följande:

Anonym (hejsan) skrev 2009-10-13 16:08:21 följande:
    Kom igen då.. svara!
    Det är en fontänorgasm. Skitskönt när det händer. Slappna av och låt det komma
  • Anonym

Anonym (ännu en) skrev 2009-08-29 08:10:44 följande:

Anonym (gnidaren nr 3) skrev 2009-08-22 00:03:44 följande:
    Jag är också sån. I tidiga tonåren kunde jag bara gnida mig mot en stor kudde, numer kan jag använda mig av fler saker. Bäst är att lägga en kudde på en stol och sitta grensle över stolen med kudden mellan benen och armarna om stolsryggen. Sedan gnider jag mig mot kudden, pressar mig emot den och glider upp och ner på den. : ) Kan också göra det genom att spänna benen hårt. Vet inte riktigt hur detta fungerar, bara att det gör det. Om jag pressar ihop benen flera gånger, särskilt om jag har jeans på mig, med en hård söm mellan benen, så kommer jag. Men det är inte så speciellt.Duschen kan jag också använda, med massagestrålen på och hett vatten.Men det tar ett tag och jag gillar inte att stå upp, knäna viker sig liksom...
    här är en till som gjort som du redan som mkt liten på dagis.. dock inte stol på kudde .-)
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-09-15 21:12:20 följande:
    Jag har en härlig dildo som kan fästas på väggen el var man vill. Den sätter jag lite olja på och tar mej själv. Kommer då när den är både i och utanför mej. Härligt, Känner riktigt hur det krampar i hålet, synd att jag inte kan komma på samma sätt med min sambo, han skulle fått njuta av dessa "kramper" som spänner så hårt runt dildon så jag knappt kan få ut den.
    Jag undrar om ni kommer av att bara rida en dildo/kuk bara rätt upp och ner?

Jag gör det inte utan måste isåfall gunga fram och tillbaka samtidigt som jag gnider mot något eller pullar mig själv..
  • Anonym (dito)

Anonym (observer) skrev 2009-10-17 08:17:57 följande:

Nån som anal-onanerar?
    Det händer att jag har nåt där bak när jag smeker mig själv. Oerhört upphetsande.
  • Anonym (dito)

Tack för tipset om eltandborsten. Provade precis och det funkade ju jättebra, så skönt.

• Kullamannen

Anonym (dito) skrev 2009-10-19 11:15:02 följande:

Tack för tipset om eltandborsten. Provade precis och det funkade ju jättebra, så skönt.
    Det funkar även på killar...
  • Anonym (Konnäsör)
    Anonym (hejsan) skrev 2009-10-13 16:08:21 följande:
    Hej.. jag brukar ha sex med en kille.. och när han "pullar" mig så är de så grymt skönt.. men sen efter ett tag så måste han sluta för det känns som jag verkligen ska KISSA PÅ MIG!! Har haft orgasmer förut, och det där kanske är nån annan variant? Hjälp mig?! Vill ju att han ska fortsätta, men är rädd för att jag ska kissa på mig, haha..
    Anonym (hejsan) skrev 2009-10-16 13:39:18 följande:
    Anonym (hejsan) skrev 2009-10-13 16:08:21 följande: Kom igen då.. svara!
    Pröva med att stå upp. Eller sitta.
    För min flickvän brukar det fungera bäst när hon sitter på toalettstolen och jag fingerpullar henne. Antagligen för att då släpper hon oron om att kissa på sig.

En annan variant är att hon har händerna bundna ovanför huvudet och sedan är fastsatt i ett rep till en takkrok och jag fingerpullar henne till hon kommer. Om och om igen... Hon har då ingen chans att komma undan och jag fortsätter till hon är verkligen totalt utmattad av att komma.
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)