Hur onanerar ni? (tjejer)
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Oftast med fingrarna, mer eller mindre intensivt gnuggande straxt ovanför klitoris. INTE direkt på för då blir det obehagligt i stället. Gärna med mina geishakulor instoppade ;)...
Duschen är också en favorit...
FRÅGA angående vacumpump med vibrator för clitoris:
Har starka funderingar på att beställa en sådan, tycker de ser sköna ut. Är det någon som testat och vet om det är något att ha? kostar ju ändå endel och vill inte slänga pengarna i sjön.
Jag kan komma med hjälp av fingrarna och av min mans hjälp....Men jag blockerar oxå mig själv väldigt mycket.Jag läste om fler tjejer som gör det.Jag tycker att det tar så lång tid och så blir jag så blind på att få en orgasm...Fungerar sisodär bra då....Min man köpte en Lelo till mig..den e bra:)
MEN VARFÖR ÄR RUBRIKEN "KVINNORS MYS" OM DET HANDLAR OM ONANI???!!??
Jag blir förbannad. Varför kan det inte få heta onani när det handlar om kvinnor?
jag onanerar inte, jag MYSER!
Beror helt och hållet på situationen och vad jag är sugen på. Oftast blir det vanligt klitorissmek med fingrarna, antingen i sängen eller framför datorn (redtubepunktcom är bland det bästa som hänt internet). Men vi har även elektriska tandborstar som vibrerar skönt mot klitoris. ;) För sällan in fingrar eller annat (banan är favoriten) i mig, men det händer ibland. Testat duschstråle, men tycker det tar sån tid. Kan även knipa mig till orgasm när jag blir upphetsad (något jag gjorde några sidor bak i tråden :P), mitt underliv liksom kniper/pulserar sig självt. Kommer som ni märker rätt lätt, får även vaginalorgasmer med sambon och får extra intensiva orgasmer vid analsex (ja, det är skönt, om det görs på rätt sätt). Har fått multiorgasmer och som mest 8-9 stycken i rad (ej multi, utan onani-lopp :P), dock aldrig fontän, vilket jag kan tycka är lite småsynd, det ser så häftigt ut.
Jag måste nästan alltid stimulera mina bröstvårtor för att det ska gå för mig, i kombination med klittan då.
Samtidigt fantiserar jag om allt möjligt som göra mig kåt, men sexnovell.se och liknande siter kan jag rekommendera =)
Jag har en härlig dildo som kan fästas på väggen el var man vill. Den sätter jag lite olja på och tar mej själv. Kommer då när den är både i och utanför mej. Härligt, Känner riktigt hur det krampar i hålet, synd att jag inte kan komma på samma sätt med min sambo, han skulle fått njuta av dessa "kramper" som spänner så hårt runt dildon så jag knappt kan få ut den.
jag onanerar sällan men när jag gör det kör jag bara med fingrar tycker det är skönt o då både på klittan o i mig. jag tycker inte att dildon är skön jag tycker det känns så plastigt vill ha riktig vara men min man är ååå mycket bättre på att få mig att gå än när jag onanerar..