• Anonym

Hur onanerar ni? (tjejer)

Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?

• Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)
  • Anonym
    Kullamannen skrev 2009-09-15 11:31:31 följande:
    Anonym (mmm) skrev 2009-09-15 11:16:59 följande:
    Förstår han! Dte luktar ju faaan med analsex! Har man en fitta skall man väl använda den, det är mycket skönare!
    Luktar det inte när du skiter då ,och då använder du ju hålet
  • Anonym (hej hopp snopp)

jag tycker om att bli tagen som när man bär ett 6 pack öl,,ett finger i varje hål,o sen tungan på klitoris.
    har du inte testat detta då har du missat nånting,fast som ni förstårså måste man ju vara fler än en när man ska göra de.

men jag har gärna min dildo i analen när jag ligger på golvet eller nånstans o gnider mig mot nå hårt,o helst lite kallt.

ang fingarana i röven,så tycker jag de e bäst om dom bara e inne en liten bit o bara hålla dom still där!

säger bara ,,,,åhåhåh,,kommer:)

• PVeraB

herre jessus. När man läste "teasern" för den här tråden trodde jag det handlade om, ja, skumbad. HA HA.
    varför kan de inte skriva PULLA, ONANERA om det är nu det handlar om.
    Nå, jag gnuggar klitta (cirkulära rörelser) och juckar in och ut med den andra handens fingrar i fittan (allt från två till nästan alla). Det tar allt från 5 min till 15 beroende på hur kåt jag är. Gillar läsa snusk-noveller och så porrfilm... men det blir sällan törs inte titta på nätet och de som går på teve är ju mitt i natten då sover jag oftast eftersom vi har småbarn.
    Jag brukar hjälpa till när jag knullar med sambon så det går snudd på alltid för mig när vi har sex. Klart mysigare än att bara ligga där och vänta på att han ska göra allt jobb ;)

• Anonym (Ingen småtjej)

Mannen Myten skrev 2009-09-15 16:40:41 följande:

Mannen Myten skrev 2009-09-15 16:22:43 följande:
    Varför undrar du ? :) Finns väl egentligen inget som hindrar mogna tjejer från att göra detsamma.....
    Det lät lite otroligt bara. Om ni varit barn hade jag kunnat förstå det för jag minns själv hur man onanerade ihop som 9-11 åring.
  • Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-15 22:30:56 följande:
    Luktar det inte när du skiter då ,och då använder du ju hålet
    Nej inte lika mycket! Varför vilja känna skitlukt när det kan dofta härlig fitta som det gör när man har normalt sex!?
  • Anonym

Hur jag onanerar har ju ändrats massor genom åren.

Jag började nog när jag var typ 10 år Då var det mer att jag och kompisen lekte att vi hade sex och låg och tryckte oss mot varandras klittor utanpå kläderna. Men jag minns att jag kände mig varm inuti på nåt sätt:)
    Började sen gnida mig mot ett gosedjurs ansikte och det gjorde jag nog varje kväll innan jag somnade då.
    Sen var jag mycket på biblioteket och där upptäckte jag sexböckerna med lite bilder i någon gång i mellanstadiet. Jag brukade ofta med småsyskonens blöjor ner på bilblioteket och gå runt med den lite kissig varm o våt. Och jag hade blöja samtidigt som jag red på handikapp hadtaget som man fäller ner brevid toan. Det där med blöja gillade jag nog för att det blev mjukt o varmt.
    Senare i högstadiet brukade jag o samma kompis jag lekte sex med kolla på hennes pappas porrfilmer o onanera i deras vardagsrum. Vi satt oftast i varsig sackosäck o pullade med fingrarna samtidigt som vi kollade.
    Minns att vi såg tjejsex och då insåg vi att vi kunde hjälpa varandra med att slicka o smeka. Jag skuklle nog säga att det var då min äkta sexlust vaknade till liv=)

Idag när jag onanerar är det oftast framför en spegel med min mr rabbit, eller så filmar jag med filmkamera när jag onanerar och sen tittar på det. Vilket leder till att jag blir sugen igen=) Sen brukar jag lägga ut dom filmerna på youtube. Älskar tanken på att andra ser min våta fitta=)
    Tjejen som jag var kompis med förr träffar jag fortfarande o det blir fortfarande mys när vi ses=) På nåt sätt ser vi det inte som sex utan att vi bara leker som vi gjorde som barn. Min sambo vet inget om det. Å vi tjejer pratar inte om det heller utan det bara blir så när vi ses. Vi fikar o pratar, sen råkar vi hamna i säng o slicka varandra, sen är det inget mer med det=)

Men vad jag blev kåt nu. BLir nog en sväng nu=)

• Anonym

Hm, lät lite knäppt det där med blöja måste jag erkänna, har jag aldrig hört förut. Men alla har ju sina preferenser
    Glad att så många skrivit att de börjae onanera som unga och lekte sexlekar med kompisarna...trodde bara det var jag som var sexgalning när jag var liten
    För mig började det faktiskt på dagis, jag och en kompis lekte en lek där vi mest låg på varandra och låtsades att vi hade sex...fast vi visste inte vad det hette då...vette faan hur vi visste hur man gjorde heller :-P

Sedan fortsatte det på lågstadiet, vi brukade leka att en av oss tjejer stoppade in en strumpa i byxorna och lekte kille, så satte jag mig på henne och gned...
    Fast jag har aldrig på riktigt onanerat med en kompis, det var mest lekar.
    När jag gick i mellanstadiet kom jag på att man kunde gnida sig mot sängkanten, så det har jag faktiskt gjort sedan dess. Säkraste sättet att komma på för mig. När jag kommit upp i vuxnare ålder och faktiskt börjat ha sex på riktigt har det börjat funka bra med leksaker också.
    Har en proppfull låda som jag och min pojkvän tyvärr inte använder så mycket nuförtiden men när jag är själv åker den ibland fram. Sätter in en porrfilm i dvdn eller läser någon sexig porrnovell.
    Gillar förstås min Mr Rabbit väldigt mycket, det är skönt att stoppa upp något så stort och sedan få vibrationerna på klitoris. En annan favorit är mitt lilla rosa "ägg" som vibrerar. Ibland stoppar jag in det i trosorna och gnider mig mot det...

Det konstiga är att, när jag onanerar själv så kan jag komma flera gånger på rad, men det har aldrig hänt med en kille...orgasmerna känns faktiskt olika.

• Anonym (Mini rabbit)
    Anonym skrev 2009-08-19 10:36:15 följande:
    Jag tycker du ska satsa på en MrRabbit. Jag tillhör en av dem som har väldigt svårt för att komma. MrRabbit blev min frälsning. Har handlat massor på nätet, bland annat från www.martinshop.se samt www.lustjakt.se. Orginialet "Rabbit Pearl" funkar finfint för mig. Det har kommit massa andra lyxigare varianter men ser ingen anledning att byta ut ett vinnande koncept. Som komplement till min MrRabbit har jag en minikanin man kan hålla mot klitoris under tiden jag har sex. Har testat massa olika vibrerande saker men inga andra har gett mig "rätt" vibrationer och orgasm. En förklaring, jag fick i en sexbutik, var att MrRabbit har "stora svängningar", och då är det det som passar mig. Andra surrande saker har bara... just surrat.... och inte funkat för mig helt enkelt.
    Nej Mini Rabbiten är oslagbar som klitoris stimulator. Kan jag rekkomendera alla köpte min på Ellos.:P
  • Anonym (24)

Jag var 24 när jag fick min första orgasm med en fickmassör från www.lustjakt.se efter det har jag nog haft ca 1 orgasm/dag i genomsnitt =)

Trodde aldrig att jag skulle uppleva hur det kändes men jag behövde bara hitta en klitorisvibrator med STARKA vibrationer som jag gnuggar mig mot.

• Kullamannen
    Anonym skrev 2009-09-16 11:56:52 följande:
    Hur jag onanerar har ju ändrats massor genom åren. Jag började nog när jag var typ 10 år Då var det mer att jag och kompisen lekte att vi hade sex och låg och tryckte oss mot varandras klittor utanpå kläderna. Men jag minns att jag kände mig varm inuti på nåt sätt:) Började sen gnida mig mot ett gosedjurs ansikte och det gjorde jag nog varje kväll innan jag somnade då. Sen var jag mycket på biblioteket och där upptäckte jag sexböckerna med lite bilder i någon gång i mellanstadiet. Jag brukade ofta med småsyskonens blöjor ner på bilblioteket och gå runt med den lite kissig varm o våt. Och jag hade blöja samtidigt som jag red på handikapp hadtaget som man fäller ner brevid toan. Det där med blöja gillade jag nog för att det blev mjukt o varmt. Senare i högstadiet brukade jag o samma kompis jag lekte sex med kolla på hennes pappas porrfilmer o onanera i deras vardagsrum. Vi satt oftast i varsig sackosäck o pullade med fingrarna samtidigt som vi kollade. Minns att vi såg tjejsex och då insåg vi att vi kunde hjälpa varandra med att slicka o smeka. Jag skuklle nog säga att det var då min äkta sexlust vaknade till liv=)Idag när jag onanerar är det oftast framför en spegel med min mr rabbit, eller så filmar jag med filmkamera när jag onanerar och sen tittar på det. Vilket leder till att jag blir sugen igen=) Sen brukar jag lägga ut dom filmerna på youtube. Älskar tanken på att andra ser min våta fitta=)Tjejen som jag var kompis med förr träffar jag fortfarande o det blir fortfarande mys när vi ses=) På nåt sätt ser vi det inte som sex utan att vi bara leker som vi gjorde som barn. Min sambo vet inget om det. Å vi tjejer pratar inte om det heller utan det bara blir så när vi ses. Vi fikar o pratar, sen råkar vi hamna i säng o slicka varandra, sen är det inget mer med det=)Men vad jag blev kåt nu. BLir nog en sväng nu=)
    Jag spelar också in en massa filmer när jag onanerar och lägger ut på nätet. Vill du byta filmer med mej? Skicka ett mess så får du min mail mm.

Hmmm kan du verkligen lägga dom på youtube? det är ju inte tillåtet att visa något naket där.
Svar på tråden Hur onanerar ni? (tjejer)