Hur onanerar ni? (tjejer)
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Hur onanerar ni? Med fingrarna, vibrator, dildo etc? Stimulerar ni enbart klitoris eller för ni även in fingrar eller annat i er?
Någon som kan beskriva i detalj hur mannen slickar så att ni kommer? Min man får inte alls rätt på det. Mest irriterande faktiskt när han väl sätter igång.
Åh jag älskar att bli slickad ! Min man är helt suverän på det ,han får börja med att reta mig lite ,först slicka insidan av mina lår och sen försiktigt nudda med tungspetsen och sen sluta ..gahhh! Sen slickar han runt om klittan för att så småningom fladdra mjukt med tungan över min klitta . Gud så skönt .Jag brukar komma på stört .
Jag brukar också retas lite innan jag väl sätter igång. Jag brukar föra in ett finger och smeka g-punkten medan jag slickar för fullt på klitoris.
Har nu läst igenom hela tråden och tagit en dusch... Tack för alla tips!
Med mig själv . Himla trevligt .
har en vibrator som är stor som ett finger.
full speed på klitoris.
O ibland fingrar inne.
sååå skönt.
tar ej lång tid innan jag kommer.
Men de flesta gånger jag o mannen har sex så kommer jag.
Synkat med han. Otroliga orgasmer när man kommer på samma gång...
mrs Elliott skrev 2009-09-24 17:44:25 följande:
Behöver inte penitreras ...kan knipa eller gnida mej till en orgasm....älskar att titta på tjejsex,slick å tungkyssar gör mej stenkååt!