Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del 2

SooJuicy & Pinglan!
    Det verkar inte bättre än att de som fått erbjudande från Campadre inte vill tala om vad det gäller för plagg......hm........än mindre visa bild
    Vi får helt enkelt vara nyfikna...

• Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-10-20 18:14:04 följande:
    Preciiiis... vi lider i tysthet
    Jag trodde vi delade med oss i denna tråd..........

Själv har jag varit och shoppat en fantastisk underklänning till mina mollysar. Jag har lite svårt för siden, vill ha meterial som inte är helt stumt. Lite OT men jag är så glad att jag hittat en. Den är från "by Ti Mo"
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-10-20 19:40:01 följande:
    Är det någon som har fått något leveransbesked från Campadre?*väntar*
    Det är ju inte ens säkert att Campadre fått dem av OM idag. Igår fanns de ju inte.....
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-10-20 19:59:57 följande:
    Då kommer de kanske inte ens den här veckan då..Konstigt att inte Campadre skickar ut något besked om detta.*suck*
    Eller hur?
    Men det står kanske i det finstilta någonstans i och med att de aldrig lagerhåller varorna de säljer.
    De har kampanjen och får rätt antal sålda varor efteråt.
    Men OM håller inte alls tiden........

Alternativerbjudandet?......någon? Jag tänker inte ge mig
  • Mabimao
    higher skrev 2009-10-20 20:44:20 följande:
    Jag delar gärna med mig men vet inte hur man gör. Har ett word dokument med erbjudandet. Bilderna ligger i dokumentet men jag har tyvärr inte word hemma så här kan jag inte öppna filen....
    Står det inte något namn på plagget då?
  • Mabimao
    higher skrev 2009-10-20 21:47:51 följande:
    Det står bara Velour dress dark pink och att den är från den senaste kollektionen... snacka om att köpa grisen i säcken
    Kan du inte vidarebefodra brevet till nån här i länken som har word som kan visa bilden. Det vore ju bra för dig med......
    Jag har heller inte word. Vem har word?
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-10-20 23:11:34 följande:

Jag har!
    Inboxa Higher din mail.
  • Mabimao
    isako skrev 2009-10-20 23:23:55 följande:
    haha inte detr gumman men får det f*n inte att funka *morr* Kom ju i ett word dokument o av ngn anledning kan jag inte spara ner bilden... Skall leta upp den på bild ist. Det är hooded tunic tror jag, med vit spetskant på bröst fickan.
    Är det denna?
    www.bubbleroom.se/produkt/odd-molly/21499/247-robe.aspx
  • Mabimao
    isako skrev 2009-10-20 23:49:46 följande:
    Jaaaaa!!! Ohhh har snurrat o snurrat o snurrat!!! Den är det fast svart Tack gumman haha satt här o svor som en borsbinda
    Och den NYFIKNA jag är nöjd!
    Tackelitack, tack, tack.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2