Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del 2

En barnyard dress är min, min, min och bara min.
    Äntligen!
    Jag är en glad, glad, glad
    Och har invigt mitt campadre fynd och älskade den.
    Som att smyga omkring hela dagen i mysdressen. Lovely.
    Rosa linne och en rosa kjol i linne/silke blandning under som stack ut en bit. Loved it! Ha det töser

• Mabimao
    MammatillO skrev 2009-10-27 21:33:11 följande:
    Ingen webshop som tagit in "Once in a lifetime coaten" i strl 3 ? eller så måste dom gått som smör i solsken
    Såg en på blocket idag. Man kan ju betala med paypal om man är osäker på säljaren...Vad kostade de när de kom?
  • Mabimao

lite OT.........Vet någon om joy (ang underklänningen) skickar om man vill handla men inte har en i närheten?

• Mabimao
    jojoa75 skrev 2009-11-01 19:34:21 följande:
    Har joy ganska nära, om de inte skickar kanske jag kan kolla efter en till dig?
    Gulle-gulle du!!!!!
    Jag inboxar dig!
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-11-01 20:20:46 följande:

Tack för att du frågar rara du. Dock måste jag berätta att ul visade att bebbe inte längre levde, graviditeten har stannat av tyvärr. Känns ändå rätt okej trots allt. Jag har ju varit gravid och gått hela vägen och fött tre barn på raken utan problem. Har vänner som haft en snårig väg och när jag fick detta besked kändes det nästan som att det var min tur. Jag var ledsen den dagen, åt ostar och drack rödvin på kvällen och grät mig till sömns, sedan har det känts okej. Det var egentligen inte läge nu så vi kommer inte att försöka precis nu igen. Min supersvullna mage har börjat gå ner och jag mår bara lite illa någon gång då och då nu. Hormonerna börjar rinna av mig... Så var det med det. Jag ska trösta mig med något nytt från prespring och kanske blir det nytt hus nästa år istället för citylägenhet.
    Kramar till dig.......
  • Mabimao
    Duntoffla skrev 2009-11-01 20:34:45 följande:
    Åh fy!  MA är inte kul. Hmm...intressant det du skriver om X-stitchen i chocolate. DEt är den enda stitch jag har provat och den satt superilla på mig. Kanske var det helt enkelt bara just den? TYckte v-ringningen var så djup samt att kragen liksom vek sig.Kanske borde testa ngn annan? Frågan är om man i så fall bör ha 2 eller 3 om man för det mesta är en 2:a?
    det där med kragen undrade jag över när min kom......kollade på OM sidor och där är de strukna så.........
    Min från äldre kollektion sitter likadant.....tror jag.....jag har inte tänkt på det i alla fall.........
  • Mabimao

Jojoa75
    All världens kramar till dig
    Tänk va, vad denna tråd är toppen!
    Jag läste i Katinkas blogg om underklänning, ville ha med bodde ej i närheten av affär. En trådläsare fixade det åt mig.
    Kan man vara annat än lycklig?
    Tralalala Tralalala!!!

• Mabimao

En fråga.....(sorry för OT......men det är i alla fall ett OM plagg.....)
    Kan man ändra i sin auktion på T när det redan är bud lagda så att budgivare utanför sverige kan bjuda?

• Mabimao

x karin76 skrev 2009-11-07 11:50:36 följande:

Kikar in, brukar mest hänga i Traderatråden. Japp det kan du om du mailar till Traderasupporten. Det hinner de oftast ändra om du inte har jättekort tid kvar till auktionsslut.
    Tack provar det!
  • Mabimao
    triathlet skrev 2009-11-07 20:06:43 följande:
    Behöver hjälp från er som har koll!Hur är Odd Molly Angoramix longcardigan (528) i storlek?Har ju läst det någonstans men minns inte vad jag läste eller var jag läste det.Någon som har både den och First lady cardigan som kan jämföra dem?Snääääälla! Någon?
    Att den är stor säger de flesta. Men jag har den i min vanliga 3:a.
    Jag vill dock ha den stor och mysig. Armarna är inte för långa.
    Beror på hur man vill att den skall sitta.
    Är man mellan två storlekar ta den mindre i alla fall.
    Kolla lite bloggar hur den sitter på. Man ser att alla valt lite olika.
    Så vill du ha en tightare mer figurnära gå ner en storlek mot vad du annars brukar kunna ha. Men vill du ha den som en mys vinter kofta så kan du ha vad du brukar.
  • Mabimao

Ullis 10 skrev 2009-11-07 21:00:38 följande:

Tror jag bryter ihop. Min 3-åring har smetat lotion över hela min blus, samt mockaväska.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2