Inlägg från: Mabimao |Visa alla inlägg
  • Mabimao

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Frusna flickan. Såg precis att ingen bjöd över på jackan......håller tummarna för att hon köper denna med.

• Mabimao
    isako skrev 2009-09-28 13:55:35 följande:
    Oj är den så pass!. Ok provar en 3a o funkar inte det så får jag sälja de o satsa på en 2a. Tack gumman
    Jag tror en 3:a kan fungera. Jag är själv en 3:a till 4:a och tyckte inte 3:an var för stor. Det beror lite på hur man vill ha den.
    Jag vill att min skall vara lite lång och gå omlott som på produkt bilderna.
    Kollar man på bambis blogg på hennes så väljer hon att ha den mindra. (de bilderna där hon provar höst/vinter kollektionen i nåt provrum)
    Tror det blir toppen!!!
  • Mabimao

Var det inte någon igår som undrade över utbudet på Barkaby?
    Kolla in Binas blogg!

• Mabimao

Sorry för spam!!!!!!
    Sonen hemma med feber, sover = jag all tid i världen.

• Mabimao
    Bina skrev 2009-09-28 14:55:06 följande:
    Tittut.. helt vimmelkantig efter Molly-träffen och sortera intryck är det mesta som jag får fokusera på.. och precis som Mabimao skriver.. jag skrev lite om vad som fanns i Barkaby igår vid lunchtid.everydaymolly.blogspot.com/
    Jag är så avundsjuk, jag är så avundsjuk yej yej......(hör ni Nanne?)
    Precis det är jag!!!!!!!!!!
    Låt det inte gå ett år till nästa gång!

Du din jacka. Är det alltså en ny med samma problem med fodret?
    Jag har lite av problemet i min. Inte så mycket, men tillräckligt så att det stör mig.
    Jag vet inte om jag orkar fixa med det. Är ju som jag skrev tidigare inne på mitt tredje byte med min 327:a!!!
    Butiken visste inte hur OM ville göra. Om de helst vill ha den returnerad eller sälja den med rabatt.
    Helt ärligt så tar jag hellre rabatten, med tanke på att jag inte vill ha en till med fel. Hellre då laga denna till ett ok pris. (men så blir det väl antagligen inte)
    Men jag tänker inte behålla den till full pris bara för att det inte finns fler.
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-09-28 15:09:48 följande:

Och du, såg du också vad pinsam jag kunde med att vara i en annan auktion? Gjorde allt för att få sålt min oanvända spoiler som jag tycker är lite för fin för mig. Jag tar aldrig på mig den. Jag har haft den ute med bara den på en säng men tänkte att det kanske går bättre när man ser plagget *fniss och ja, det går ju jättebra.
    Det missade jag........
    Vet du, varje gång jag ser din byline så tänker jag på hon den snygga Yoanna som vann Americas top model omgång 2 (fick googla det......har dem ej memorerade)
    Har du hört det förut att du är lik henne?
    images.starpulse.com/Photos/pv/Yoanna%20House-3.JPG
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-09-28 15:13:53 följande:

Nej men hemsidan kan man inte gå på! Ring. De har tex massor med jackor och annat. Jag köpte en hearted tunic nu äntligen i chalk med 20% rabatt och fri frakt. De hade everyday klänningen eller vad den nu heter, massor med koftor och jackor och en hel del annat.
    Nuuuu såg jag. Toppen idé. Jag blev själv sugen att bjuda, men de där är inte min grej heller egentligen. För "frilligt"
    Snyggve!
  • Mabimao

Frusna flickan skrev 2009-09-28 15:24:56 följande:

Och tuuusen kg smalare.. Sorry för spam och OT Nu ska jag vara seriös och arbeta lite.
    oah jag skall ta hand om nyvaken sjukling!
  • Mabimao
    Stargirl skrev 2009-09-28 15:31:55 följande:
    Jag tänker oxå på henne när jag ser din profilbild!
    Eller hur.......tok-lik!!!!
  • Mabimao

Skrutteruttan:
    Fick min lovely knit redan idag från Smultrongården. Rekordfart!! Plus att de skickat med ett hjärta att hänga upp. Urgulligt! Sååååå trevliga med bra service.

Men.......har dina kläder som köps där "luktat"? Jag menar inte OM doft, den brukar ju försvinna på kläder som hänger i butik. Utan en annan doft.
    Kan inte säga att det är mögel.....utan mer som fritidshus.....kanske luktar det så i affären och att det går bort sedan. Eller tror du det är tröjan i sig som råkat ut för samma missöde som vissa av jackorna......?

Kort sagt, hur luktar kläderna som kommer från Smultrongården?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2