Hej hej!! Var precis inne på Nelly & beställde mig den super fina svarta odd molly jackan dom har där & letar nu bas linne m.m någon vänlig själ som vet en webbbutik med bra utbud?
Hallå där och välkommen hit!!! Ajbajakids är bra tycker jag!
Det har tagit mig hela kvällen och ändå är den jätte B, men jag SKALL lära mig och bli bättre. Till slut fick jag till det där jäkla bildspelet, tack Pinglan för tipset om Bina, det hjälpte mig halvvägs i alla fall!!!
Men du har ju kommit en bra bit på vägen.. Tips är att minska bilden med paint som du har i headern (längst upp) så att den inte äter så mycket utrymme.
Jo, men hur? I mitt paintprogram kan jag inte beskära bilderna och mitt nero fungerar inte längre...Går det att göra direkt i bloggen?
Nu är kontot öppnat så att vem som helst kan kommentera *oops* och så har jag ändrat bilden..men då blev texten liten, annars var den över hela bilden..Hmm, skall försöka skaffa en bra header sedan...Nu måste jag sussa! Tack för tips!!!
Åhh, jag är såå sugen på en spoiler underskirt i rose, tänk vad fint under taradiddle, everywear dress och checkmeandress...Provade den igår på min lokala butik, min man frågade väldigt förvånad "ska du köpa den?". Hmmm, med tanke på mitt köpstopp så "nej". Vi gick därifrån och jag kände mig besviken. När vi kom hem visade det sig att han gärna hade köpt den till mig, bara jag hade förklarat för honom varför jag "behöver" den....Kollade runt på nätet och hittade den på ajabaja, de tar ju 39 kronor i frakt nu och då känner jag att man liksom ändå skulle passa på att köpa något annat också *suktar efter börsen till väskan*.
Man är ju galen! Vi får väl se om jag lyckas sitta på händerna idag .
Måste fråga dig vad har du för stl i dina tunikor? Jag funderar på om jag ska ha 2 eller 1 nämligen har s eller m i vanliga kläder beroende på om jag vill ha dom vida eller inte. Sitter och funderar på om jag ska buda på denna www.tradera.com/Odd-Molly-390-x-stitch-dress-...
Jag har 0 på nästan alla blusar/tunikor, 1 på två klänningar, på ullkoftorna, underklänningarna och kjolar. 0 på jackan och 2 på kappan...
Alltså hur gör man när man ska till svärmor på fika och svägerskan är bra på att fälla kommentarar om hur dyrt odd molly är? Inte så att jag inte står för vad jag handlar, men jag vill inte att det ska vara en allmän diskussion när vi är och fikar med svärföräldrarna. Min man får nog spatt då också. Han vet vad jag köper men har nog inte full koll på priser och sådant....eller mängden jag köper , Vill ju gärna ha ett molly-plagg i em men vill verkligen inte ha några långa blickar från svägerskan eller någon högljudd kommentar om hur mycket kostade den, för mollys är ju så dyra.....! Kostar inte den där typ....xxxx? Känns inte alls lika kul att klä sig fin i mollysar då. Åh önskar att man hade kunnat få vara med på mollyträffen, inga som kommenterar taskigt där inte...
Det är verkligen BARA avundsjuka, säg att kläder är din hobby. Jag brukar få lite kommentarer ibland men kläder är verkligen det ENDA jag lägger pengar på. Dessutom är det ju lite av en investering eftersom man får tillbaka en del...