Inlägg från: Skrutteruttan |Visa alla inlägg
  • Skrutteruttan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Hej, åh vad jag letat och saknat er idag!!!!Någon frågade på slutet i förra tråden om en twill skirt, jag har köpt en från folkart, 1300 pix!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Skrutteruttan
    Stargirl: Startar du en ny bildtråd också ? *ber snällt*
  • Skrutteruttan
    Stargirl skrev 2009-08-16 18:30:39 följande:
    Den lever i en månad till
    Aha, jag som har dålig koll {#lang_emotions_smile}
  • Skrutteruttan
    nick name skrev 2009-08-16 18:54:41 följande:
    Tack för tipset! Jag slog till på en med, och så slank visst en makeout blouse med också.
    Vilken färg på blusen?

Jag hoppas SÅ att den blå kjolen sitter bra, då skall jag allt köpa mig en brun med...jag vill gärna ha lite enfärgade nederdelar till alla flerfärgade överdelar...Kruxet är att jag pendlar rätt mycket i vikt och då är det just underdelar jag inte kan ha...överdelarna håller jag mig på samma storlek ungefär...Alltså, det jag menar är att det är trist att köpa dyra kläder som man sedan inte kan ha...Har precis ägnat mig åt terapi, varit uppe med en hel flyttkartong med jeans, jeansleggings och shorts i alldeles för små storlekar...ett par byxor passade min 8-åring {#lang_emotions_innocent}.
  • Skrutteruttan
    Sommarbebben skrev 2009-08-17 20:14:19 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-08-17 20:10:48 följande: Problemet är nog att vi som hängt med några år allt för väl förstår vad du menar... Det brukar bli dyrt - men väldigt, väldigt trevligt! Jag brukar se det som en trevlig investering oxå, plaggen har ju ett väldigt bra andrahandsvärde så man får ju en del tillbaka när man avyttrar dom, om man nu kan det - vilket jag har problem med!Här är min blogg:mollyflickan.blogspot.com/Inte så farligt nu - nu ler jag mest och den anononymes åsikter.... Men tycker faktiskt att det var ganska otrevligt skrivet!
    Det var en superfin kombination!!! Jag älskar min Lovelier knit!!!Vill ha fler...väntar på Lovely knit cherry...
  • Skrutteruttan
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i {#lang_emotions_surprised}, har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
  • Skrutteruttan
    Alltså, nu var jag bara tvungen att klicka hem en till light cotton embroidered i dark blue...den i cherry var ju bedårande! Blev en makeout blouse i brunt också...NU går jag snart i personlig konkurs {#lang_emotions_money_mouth}. Den här tråden ÄR livsfarlig!
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
  • Skrutteruttan
    God morgon {#lang_emotions_coffee}

Dagens outft i bildtråden *I´m in löööve*. Tur att jag har en i dark blue på väg hem!
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan skrev 2009-08-19 08:57:59 följande:
    Skrutteruttan - skitsnygg!
    Tack {#lang_emotions_flower}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2