Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
fru vanheden skrev 2009-09-01 23:29:17 följande:
fru vanheden skrev 2009-09-01 23:29:17 följande:
Å sen blandar hon med en massa äkta Mollysar också, vilket gör att hon sticker ut mindre!
Min kompis är rätt ny på tradera, så hon valde att inte lämna något negativt med risk för att få ett tillbaka. Har man inte så många omdömen, drar det ju ner betyget jättemycket med ett negativt - hur befogat det än är.
Jag har väldigt svårt att tro att lovealot-blusen är en kopia. Bara för att det tyvärr florerar en hel del på tradera, så är det ju ändå väldigt få plagg som kopieras. Och folk har en tendens att bli superparanoida och misstänka ALLA plagg, vilket iofs är förståeligt när man ändå betalar såpass mycket. Men de senaste kända är väl just #327 och #329 och alla X-stitch klänningar från förra kollektionen.
Den här #329 ser t.ex. lite lurig ut... är det inte alltid 7 rader med broderade "kryss" och inte 5 som på denna?
www.tradera.com/ODD-MOLLY-329-strl-2-Ny--auktion_96082328
Å den säljaren kränger ju också enbart kopior så till den grad att man kan kolla in hans annonser regelbundet för att se vilka plagg man ska undvika!
Å här sitter jag och babblar... jag som normalt bara är en "sån som läser"... haha!
Men jag är superengagerad i jackan å det var väl diskussionen startade!