• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • isako
    Stargirl skrev 2009-09-02 09:07:21 följande:
    Min galma från förra året har beige foder i lurvet och annars är innefodret samma som på shanghai varsity jacket (i fickorna) smalrandigt vit/röd/blå bomullstyg.
    Ohh hoppas på det men hälften av bilderna som florerar har brunt, hälften vitt. Vet inte alls vad jag skall vänta mig.. Vill så gärna ha en! Vill ha den tjocka varianten .. tror jag.. haha Bara jag får en är jag nöjd egentligen
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Frusna flickan
    Mariajac skrev 2009-09-02 08:51:36 följande:
    Lovely knit i rosa och blå (med rosa knyt) florerar det också mängder av på T just nu. Kopior!!!
    Men det finns äkta där ute också. Det vet jag
  • oOrosamarängerOo
    Mariajac skrev 2009-09-02 08:48:39 följande:
    Så här ser väl Odd Mollys egna bilder ut, med en människa inuti plagget!? www.tradera.com/Odd-Molly-329-Chalk-Ny-Stl-2-... (Nu är väl just den annonsen iofs också kopia, men ändå!) Här är sju rader, min blå från Flow feathers -08 har också sju rader, och den är garanterat äkta. Jag tror att det är den här varianten auktionen avser www.marengs.com/cotton-voile-embr-ls-p-973.ht..., eftersom det är den som kopierats (tillsammans med den med blå broderier) från i våras. Och då ska den väl egentligen ha sju rader? Ville egentligen bara påpeka det, men jag kan givetvis ha fel!
    Kan de va olika storlekar olika radantal, eller nåt annat? Annars får jag anklaga OM själva att sälja kopior, för min är köpt i butiken min är från vårkollektionen, strl 1 och 6 "flätade" ränder och 5 sicksack.
    Stargirl skrev 2009-09-02 08:51:41 följande:
    oj, krya på dig!!! Jag har så mycket jobb att en släng av svininfluensan kanske vore lite skönt (inte på riktigt dock)
    Tack! Skickar lite influensavirus, så du får pausa lite då *skojar*
  • Frusna flickan
    isako skrev 2009-09-02 09:02:15 följande:
    Alltså jag vill INTE ha brunt foder i 738an!! hoppas verkligen på en jacka med vitt foder.. Ser ut som ett lik i brunt! Hade det inte varit så nära ansiktet hade det gått.. MEn det fungerar inte alls...
    Vitt är det nog inte men lite beige så där tror jag. Minns ej hur det ser ut på bilderna.
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-09-02 09:25:46 följande:
    Vitt är det nog inte men lite beige så där tror jag. Minns ej hur det ser ut på bilderna.
    ja förlåt, menade beige. ALLT utom brun eller orange
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Sara Mia

Sara Mia skrev 2009-09-02 10:10:13 följande:

Någon därute som tröttnat eller kan tänka sig att sälja sin mörkblå stickade OM-klänning: 810 Everywear dress. Den finns ju även i år, men jag söker en blå. Strl 1 behöver jag nog efter andras storleksrekommendationer. Jag håller naturligtvis koll på Tradera också, men ibland skulle det kännas bättre att hitta den direkt av någon seriös köpare. Tradera har blivit lite mindre kul på sistone. Nu är ju inte denna klänning en av de som kopieras vad jag förstår, men ändå. Så har någon ett tips så hör av er. Ni får gärna inboxa mig.
    OBS! Detta inlägg är anmält av mig själv. Man får väl inte köpa och sälja här. Jag gick nog över gränsen.
  • Mariajac

Frusna flickan skrev 2009-09-02 09:24:26 följande:

Men det finns äkta där ute också. Det vet jag
    Javisst, och tur är väl det, så fin som den är!
    SooJuicy skrev 2009-09-02 09:25:28 följande:
    Kan de va olika storlekar olika radantal, eller nåt annat? Annars får jag anklaga OM själva att sälja kopior, för min är köpt i butiken min är från vårkollektionen, strl 1 och 6 "flätade" ränder och 5 sicksack.
    Ja, så kanske det kan vara. Ska väl ganska mycket till innan OM börjar kopiera sig själva så illa...
  • Audrey Will

Sara Mia skrev 2009-09-02 10:13:34 följande:

Sara Mia skrev 2009-09-02 10:10:13 följande:
    OBS! Detta inlägg är anmält av mig själv. Man får väl inte köpa och sälja här. Jag gick nog över gränsen.
    Både Bambi och Bina har väl Köp & Sälj sidor på sina bloggar.. Prova där istället!
  • Sara Mia
    Audrey Will skrev 2009-09-02 10:16:26 följande:
    Både Bambi och Bina har väl Köp & Sälj sidor på sina bloggar.. Prova där istället!
    Självklart. Jag slant på knapparna. Hoppsan!
  • Audrey Will

Men var kommer alla dessa Vive la Difference vinterjackor ifrån? Det kommer ju nya hela tiden! Har någon suttit på dom i 3 år och beslutat sig för att hosta fram dom nu? Jag säjer inte att de är fejk, men jag förundras över att de helt plötsligt kommer fram i dessa mängder!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2