• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Tuffelisa

Angående kopior på tradera....så har jag fått för mig, att på kopiorna är Odd Molly märket fastsytt med blå tråd ,medan på originalet är den fastsydd med vit tråd och det är påmålat med blåa streck så det ser ut som tråd.

Vet någon om min teori stämmer?

• villemina

Ullis 10 skrev 2009-09-03 12:29:52 följande:

Ja suck den är ju det - men kan inte hjälpa att de seeer kort ut! Gåt beställa o pröva helt enkelt:)!
    Katinka testar den här, med egna bilder:

oddmollybesatt.blogspot.com/

Kanske kan hjälpa lite.
  • Ullis 10

Ok sitter med knappen på köp military 112 nu aaabsolut sista fråga - almost black eller brun finns väl inte? Förlåt alla frågor:).

• villemina

Fick höra idag av en kompis att Odd Molly bara är en "fluga".
    De kommer inte vara värda mer än begagnade H&M-plagg om ett par år...

*funderar*

• villemina

Ullis 10 skrev 2009-09-03 12:36:14 följande:

Ok sitter med knappen på köp military 112 nu aaabsolut sista fråga - almost black eller brun finns väl inte? Förlåt alla frågor:).
    Inte? Jag trodde de färgerna fanns i 112 oxå... Vet inte, sorry.
  • villemina
    Tuffelisa skrev 2009-09-03 12:35:34 följande:
    Angående kopior på tradera....så har jag fått för mig, att på kopiorna är Odd Molly märket fastsytt med blå tråd ,medan på originalet är den fastsydd med vit tråd och det är påmålat med blåa streck så det ser ut som tråd.Vet någon om min teori stämmer?
    Stämmer inte, jag har butiksköpta Mollysar med mörkblå tråd på lappen.
  • Tuffelisa
    villemina skrev 2009-09-03 12:39:00 följande:
    Stämmer inte, jag har butiksköpta Mollysar med mörkblå tråd på lappen.
    Där sprack den teorin
  • ccamilla

Hello! Jag igen med kopia köpet av en x-stich på Tradera. Nu har säljaren svarat att han är villig att med hjälp av payson överföra pengarna.

Jag gick då in på Payson och begärde pengarna av honom.... Kan detta gå fel då så att han får tunikan ändå och jag står utan pengar?

Har aldrig använt Payson tidigare....

Någon som vet?

• Frusna flickan
    Höst06 skrev 2009-09-03 10:03:52 följande:
    Nu kastar jag mig in i tråden igen med mitt strul... Hoppas ni kan hjälpa mig!Fick igår hem en Lovely Knit i ljusrosa. Jag misstänker att det är en kopia, men det är ganska svårt att avgöra. Finns det några speciella saker som är typiska för kopiorna?Det som jag tycker är konstigt är en söm som liksom gått igenom på framsidan och gör att det blir en kant synlig fram. Sen är den lilla taggen sydd med vit tråd, inte blå som jag fått för mig att det är på min andra.Känns även lite sladdrigare i stickningen. Kopia???
    Kan du inte ta bärbilder på lappar, fickor, sömmar osv och lägga upp någonstans.. Lite lättare att avgöra då. Sedan tycker jag att man främst känner det på kvalitén..
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2