• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-09-03 10:39:24 följande:
    Lite hjälp.Vilket är finast tycker ni en röd poplinsmock (årets) eller en blå Summer of tunic blus i mid blue?
    Jag har båda i exakt de färgerna du skrev och det går ju ej att jämföra. Underbara båda två tycker jag! På olika sätt. Den röda ska jag ha på julafton.  Jag börjar också tröttna lite på vissa gamla modeller nu.
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-09-03 11:47:20 följande:
    Tack En stycke Odd Molly spoiler tank royal i storlek 3 är numera beställd (Men nästa månad får jag jaga en powder också )Någon som har Revolution Blouse??Den är så himla snygg på bild och jag bara kände MÅSTEEE när jag såg den
    Jag har beställt!!!!! Blev kär när jag såg den i en butik men köpte den inte där utan beställde den så jag vinner lite tid att sölja annat Tog en chalk. Den är underbart söt live!
  • Stargirl
    villemina skrev 2009-09-03 12:37:40 följande:
    Fick höra idag av en kompis att Odd Molly bara är en "fluga". De kommer inte vara värda mer än begagnade H&M-plagg om ett par år...*funderar*
    Jaha, din kompis är en expert? Samma sak sas det om Bugaboo när den kom 2005 i Sverige. Bara trendigt, för kändisar osv. Så var ju inte fallet. Men helt klart är det poppis nu och det kommer att svalna med tiden. Den saken är säker. Så är det ju med allts som blir så där super poppis över kort tid.
  • Frusna flickan
    ccamilla skrev 2009-09-03 12:57:57 följande:
    Hello! Jag igen med kopia köpet av en x-stich på Tradera. Nu har säljaren svarat att han är villig att med hjälp av payson överföra pengarna. Jag gick då in på Payson och begärde pengarna av honom.... Kan detta gå fel då så att han får tunikan ändå och jag står utan pengar?Har aldrig använt Payson tidigare.... Någon som vet?
    Skicka inte förrän du fått pengarna så slipper du vara orolig. Du kommer ju snart se om han betalar in.
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:16:59 följande:
    Jag har beställt!!!!! Blev kär när jag såg den i en butik men köpte den inte där utan beställde den så jag vinner lite tid att sölja annat Tog en chalk. Den är underbart söt live!
    Åh!!!
    va roligt!!
    Då får den bli mitt nästa köp..Får se hur länge jag kan hålla mej bara...
    Har en massa fina barnkläder som jag ska lägga ut på tradera men jag får vänta så de passar med folks löning bara och tänk vad jag ska shoppa då!!
    Vilka färger finns den i och vilken storlek tog du??
    Är den lite genomskinlig eller det är bara som det ser ut?

Jag kan tänka mej hur snygg du är i din!!!!
    Var beställde du den???
    Vill ha!!!

Ullis10..Jag har beställt den jackan 112 i powder, har ingen aning om hur den kommer att sitta och vilken storlek som blir bäst men i värsta fall får jag skicka tillbaka ju..
    Tycker att den ser så himla fin ut på bild iaf..
    dsmammor rules
  • Höst06

Vad gör jag för fel??
    Har försökt ladda upp bilder i mitt galleri men det händer inget...
    Missar jag ngt???

• Sara Mia
    Tabby skrev 2009-09-03 11:36:58 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-03 10:54:15 följande:
    De är ganska små. Jag har 0 och 1 i OM (de plagg jag provat har mest varit O). O kom jag knappt ur. 1 var lite stor vid bysten (är B-kupa), annars bra runt om,så de passar inte riktigt mig.Jag hade tagit 3 om jag vore du.
    Instämmer helt med ovanstående talare. Jag har också 0-1 annars, men 1 på spoiler var definitivt inte för stor. Jag har B-C-kupa.
  • isako
    villemina skrev 2009-09-03 12:37:40 följande:
    Fick höra idag av en kompis att Odd Molly bara är en "fluga". De kommer inte vara värda mer än begagnade H&M-plagg om ett par år...*funderar*
    Så brukar det heta av de som är avundsjuka o inte har råd att köpa OM själv. Tycker det är så innerligt taskigt att försöka förstöra "lyckobubblan" för den som råkar ha en OM på sig.

Precis som Stargirl säger så sade folk så om Buggaboo, Urbanjungle, Molo osv osv ... Vill hon ha H&M plagg låt henne köpa H&M o se ut som 80% av resten av befolkningen...
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Sara Mia

fru vanheden skrev 2009-09-03 11:47:20 följande:

Tack En stycke Odd Molly spoiler tank royal i storlek 3 är numera beställd (Men nästa månad får jag jaga en powder också )Någon som har Revolution Blouse??Den är så himla snygg på bild och jag bara kände MÅSTEEE när jag såg den
    Jag var nära att beställa en sådan från Ajabaja i morse, men efter att ha synat Katinkas provning och OM:s egna bilder så bestämde jag mig för att en Freedom blouse i dark blue nog passar mig bättre. Så en sån är nu "klickad" hem till mig. Få se när den dyker upp.
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-09-03 13:24:27 följande:
    Åh!!!va roligt!!Då får den bli mitt nästa köp..Får se hur länge jag kan hålla mej bara...Har en massa fina barnkläder som jag ska lägga ut på tradera men jag får vänta så de passar med folks löning bara och tänk vad jag ska shoppa då!!Vilka färger finns den i och vilken storlek tog du??Är den lite genomskinlig eller det är bara som det ser ut?Jag kan tänka mej hur snygg du är i din!!!!Var beställde du den???Vill ha!!!Ullis10..Jag har beställt den jackan 112 i powder, har ingen aning om hur den kommer att sitta och vilken storlek som blir bäst men i värsta fall får jag skicka tillbaka ju..Tycker att den ser så himla fin ut på bild iaf..
    Den finn i powder, chalk och så står det still.......... Cherry kanske , minns ej, kolla hos ajabaja. Jag tog stl 2 då den passade bra Och jag har tvingats byta alla mina 3:or nästan då de varit för stora förutom på lovely kniten som jag 3 på (samt x-stitch).  

Tack för komplimang! Bild kommer längre fram Jag har den ju ej hemma nu men jag har för mig att den var lite genomskinlig ( men kändes bättre än 327) och det är ju spetsar nertill som man ser igenom men jag ahr alltid något under mina kläder, långa linne och så. Jag är en frusen typ som behöver mjuk bomull närmast kroppen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2