• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Morty
    fru vanheden skrev 2009-09-03 16:38:53 följande:
    Jag dööör snart!!! Fick min makeout blouse idag (IGEN) och gissa vad??? CHALK! Jag orkar inte mer! Vill ju ha en chocolate! Jag bad dem titta efter extra noga denna gången och det lovade de... Min nya hobby är att springa till posten! Vad ska jag göra??? Snart behåller jag denna!
    Meeeen vad håller de på med??? Vilken osis du har!!! Hoppas det blir 3:dje gången gillt och det är en chocolate som dyker upp nästa gång.....
    Plutten & Pluttan
  • fru vanheden
    Audrey Will skrev 2009-09-03 17:42:27 följande:
    Men herregud.. vilken shop är det nu igen?Sid & Sally är ju med roliga.. i morse fick jag ett mail att min vara är skickad, och nu fick jag ett mail att min vara är packad

Ja, sid & sally ska du inte lita på..
    Första gången var det sid & sally...De mailade att den var skickad för att senare maila att den var slut

Dessa två gånger var Nelly..

Morty skrev 2009-09-03 17:42:39 följande:
    Meeeen vad håller de på med??? Vilken osis du har!!! Hoppas det blir 3:dje gången gillt och det är en chocolate som dyker upp nästa gång.....
     Ja du , det hoppas jag också...Fast nu får jag vänta ända tills på tisdag innan jag vet
    dsmammor rules
  • NewYorker

VARFÖR uppdaterar inte Missgreta, och VARFÖR har de slutat svara på mail? Vågar man beställa därifrån längre???

Jag har alltid gillat missgreta.se, men nu blir jag tveksam.

• Sandra G

Imorgon ska jag inviga min bruna spoiler underdress. Men har inte bestämt mig än om jag ska ha den till min light cotton embroided s/s eller light cotton embroided l/s. Vad tycker ni? Tänkte ha jeansleggings till.

• Stargirl
    Sandra G skrev 2009-09-03 18:45:04 följande:
    Imorgon ska jag inviga min bruna spoiler underdress. Men har inte bestämt mig än om jag ska ha den till min light cotton embroided s/s eller light cotton embroided l/s. Vad tycker ni? Tänkte ha jeansleggings till.
    Beror väl på vädret, är det varmt ha den korta och är det kallt ha den med långa ärmar.
  • Sandra G

Ja det blir nog bra. Tack för tipset

Stargirl skrev 2009-09-03 19:01:16 följande:
    Beror väl på vädret, är det varmt ha den korta och är det kallt ha den med långa ärmar.
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-09-03 17:13:12 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:13:23 följande: Kan inte du ta bild med dig på summer of tunic blå? Drar den åt sig mycket damm och sånt?
    Jag kan inte lägga in bilder just nu för jag är inte plus och av ngn anledning kan jag inte ens lägga in bilder i mitt album.. Kanske fixar imorgon om jag känner mig teknisk

Men nej, jag tycker inte att den drar åt sig så värst mycket damm. Men så har jag den aldrig med kofta över eftersom ärmarna är trumpet. Jag har ist alltid en u-ringad tröja under.
  • Mabimao

Det är väl någon som brukar handla på Smultrongården/Estilio Design här? Vilken av butikerna är det som har OM i sitt sortiment, eller båda. Skall till Örebro i helgen.

• Sara Mia
    Mabimao skrev 2009-09-03 19:44:44 följande:
    Det är väl någon som brukar handla på Smultrongården/Estilio Design här? Vilken av butikerna är det som har OM i sitt sortiment, eller båda. Skall till Örebro i helgen.
    Jag trodde det var samma butik. Så har jag i alla fall uppfattat det. Jag har handlat där flera gånger över nätet/ telefonbeställning. Mycket trevlig personal. har aldrig varit några problem. Sedan tror jag det är Skrutteruttan som brukar handla där IRL. Jag känner att jag gärna rekommnederar den butiken. Hög servicenivå! Jag tror i och för sig att butiken ligger lite utanför Örebro, men kolla som sagt om Skrutteruttan kan ge närmare info.
  • Sara Mia

www.stayhard.se har fyllt på med några fler nyheter, inte så många. Men det fina med dem är att de tar egna produktbilder och talar om viken storlek modellen har. Då får man i alla fall en liten tydligare hint om plaggets proportioner.
    Bland annat kan man beskåda: 036 Pointelle me L/S black , 054 Freedom blouse chalk, 055 Revolution blouse dark blue och 112 Hooded Pile parka vinröd.
    Jag beställde en Freedom blouse dark blue i morse från Ajabaja. Jag måste säga att efter att ha sett Stayhards bilder ikväll är jag supernöjd över den beställningen. Den bilden de har tagit med stuprörsjeans och stövletter till är bara så snygg.

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2