Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Ja, sid & sally ska du inte lita på..
Första gången var det sid & sally...De mailade att den var skickad för att senare maila att den var slut
Dessa två gånger var Nelly..
VARFÖR uppdaterar inte Missgreta, och VARFÖR har de slutat svara på mail? Vågar man beställa därifrån längre???
Jag har alltid gillat missgreta.se, men nu blir jag tveksam.
Imorgon ska jag inviga min bruna spoiler underdress. Men har inte bestämt mig än om jag ska ha den till min light cotton embroided s/s eller light cotton embroided l/s. Vad tycker ni? Tänkte ha jeansleggings till.
Ja det blir nog bra. Tack för tipset
Det är väl någon som brukar handla på Smultrongården/Estilio Design här? Vilken av butikerna är det som har OM i sitt sortiment, eller båda. Skall till Örebro i helgen.
www.stayhard.se har fyllt på med några fler nyheter, inte så många. Men det fina med dem är att de tar egna produktbilder och talar om viken storlek modellen har. Då får man i alla fall en liten tydligare hint om plaggets proportioner.
Bland annat kan man beskåda: 036 Pointelle me L/S black , 054 Freedom blouse chalk, 055 Revolution blouse dark blue och 112 Hooded Pile parka vinröd.
Jag beställde en Freedom blouse dark blue i morse från Ajabaja. Jag måste säga att efter att ha sett Stayhards bilder ikväll är jag supernöjd över den beställningen. Den bilden de har tagit med stuprörsjeans och stövletter till är bara så snygg.