• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Frusna flickan
    Sara Mia skrev 2009-09-03 13:36:30 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-03 11:47:20 följande: Jag var nära att beställa en sådan från Ajabaja i morse, men efter att ha synat Katinkas provning och OM:s egna bilder så bestämde jag mig för att en Freedom blouse i dark blue nog passar mig bättre. Så en sån är nu "klickad" hem till mig. Få se när den dyker upp.
    Åh den vill jag ha OCKSÅ. Skulle inte offra revolution blouse men jag vill ha den blå som du tog för den är så söt med dragskon!
  • Sara Mia
    villemina skrev 2009-09-03 12:37:40 följande:
    Fick höra idag av en kompis att Odd Molly bara är en "fluga". De kommer inte vara värda mer än begagnade H&M-plagg om ett par år...*funderar*
    Fluga eller ej, det är mycket som surrar och surras.
    Personligen älskar jag plaggen. De får mig att känna mig fin, snygg och bekväm och kvinnlig. Om de saknar andrahandsvärde om ett par år för att den stora massan tröttnat så kunde jag inte bry mig mindre. Jag köper mina plagg för min egen skull och för mina pengar. Även om det visar sig en vacker dag att de inte är värda ett ruttet lingon så gör det inget heller. Jag köper dem inte primärt för att sälja dem. Då ska jag istället tänka tillbaka på de trevliga tillfällen, när jag köpte dessa godbitar.
  • isako
    Sara Mia skrev 2009-09-03 13:41:44 följande:
    Fluga eller ej, det är mycket som surrar och surras. Personligen älskar jag plaggen. De får mig att känna mig fin, snygg och bekväm och kvinnlig. Om de saknar andrahandsvärde om ett par år för att den stora massan tröttnat så kunde jag inte bry mig mindre. Jag köper mina plagg för min egen skull och för mina pengar. Även om det visar sig en vacker dag att de inte är värda ett ruttet lingon så gör det inget heller. Jag köper dem inte primärt för att sälja dem. Då ska jag istället tänka tillbaka på de trevliga tillfällen, när jag köpte dessa godbitar.
    Håller med till 110%
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:38:26 följande:
    Den finn i powder, chalk och så står det still.......... Cherry kanske , minns ej, kolla hos ajabaja. Jag tog stl 2 då den passade bra Och jag har tvingats byta alla mina 3:or nästan då de varit för stora förutom på lovely kniten som jag 3 på (samt x-stitch).  Tack för komplimang! Bild kommer längre fram Jag har den ju ej hemma nu men jag har för mig att den var lite genomskinlig ( men kändes bättre än 327) och det är ju spetsar nertill som man ser igenom men jag ahr alltid något under mina kläder, långa linne och så. Jag är en frusen typ som behöver mjuk bomull närmast kroppen.
    Usch jag vågade inte vänta utan gick in på milk and honey och beställde en Revolution blouse i powder
    Nu får jag sälja massor på tradera så inte mannen börjar gnälla

En angora mix long cardigan rose,
    makeout blouse chocolate,
    Spoiler tank royal,
    jackan 112 i powder,
    Livealot blouse chalk,
    En grön 327:a på tradera (efterlängtad)
    Och slutligen Revolution blouse powder...

Och jag tänker inte räkna ihop priset plus att jag har handlar för 7500:- till barnen på me and I..
    Tack gode tradera för att de finns
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Sara Mia skrev 2009-09-03 13:32:46 följande:
    Instämmer helt med ovanstående talare. Jag har också 0-1 annars, men 1 på spoiler var definitivt inte för stor. Jag har B-C-kupa.
    Tack
    Nu känns det bra med den storleken..
    Vad skulle man gjort utan all hjälp här
    dsmammor rules
  • villemina

Sara Mia skrev 2009-09-03 13:41:44 följande:

Fluga eller ej, det är mycket som surrar och surras. Personligen älskar jag plaggen. De får mig att känna mig fin, snygg och bekväm och kvinnlig. Om de saknar andrahandsvärde om ett par år för att den stora massan tröttnat så kunde jag inte bry mig mindre. Jag köper mina plagg för min egen skull och för mina pengar. Även om det visar sig en vacker dag att de inte är värda ett ruttet lingon så gör det inget heller. Jag köper dem inte primärt för att sälja dem. Då ska jag istället tänka tillbaka på de trevliga tillfällen, när jag köpte dessa godbitar.
    Bra skrivet! Håller oxå med till 100%!
  • ccamilla

Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:19:57 följande:

Skicka inte förrän du fått pengarna så slipper du vara orolig. Du kommer ju snart se om han betalar in.
    Tack söta du! Jag får hålla koll! Han var ju lite ledsen i ögat för att jag lämnat negativt. Men jag sa att jag tar bort det den gång jag får pengarna......

By the way, det blev inte Nylon parkas med volang 112 an, utan en chokladis 738 preodrad från Butikcha, nöp den sista 4:an.

Vågar helt enkelt inte tro att Countrydreams tar in 4:or eftersom dom bara tagit in 3 or av andra 112:an
  • villemina
    ccamilla skrev 2009-09-03 14:54:42 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:19:57 följande:
    Tack söta du! Jag får hålla koll! Han var ju lite ledsen i ögat för att jag lämnat negativt. Men jag sa att jag tar bort det den gång jag får pengarna......By the way, det blev inte Nylon parkas med volang 112 an, utan en chokladis 738 preodrad från Butikcha, nöp den sista 4:an. Vågar helt enkelt inte tro att Countrydreams tar in 4:or eftersom dom bara tagit in 3 or av andra 112:an
    Weeha, vad bra! Har du sett bilder på choklad-färgen nånstans? Jag har också förbokat en 738A i brunt, men vet inte riktigt hur den ser ut i färgen...
  • Frusna flickan
    ccamilla skrev 2009-09-03 14:54:42 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-03 13:19:57 följande: Tack söta du! Jag får hålla koll! Han var ju lite ledsen i ögat för att jag lämnat negativt. Men jag sa att jag tar bort det den gång jag får pengarna......By the way, det blev inte Nylon parkas med volang 112 an, utan en chokladis 738 preodrad från Butikcha, nöp den sista 4:an. Vågar helt enkelt inte tro att Countrydreams tar in 4:or eftersom dom bara tagit in 3 or av andra 112:an
    Men går det att ta bort så lätt? Jag lämnar aldrig neg förrän jag kollat med säljaren. Ofta vill de ju lösa problemet och göra rätt för sig och därmed slippa neg. Jag tycker att man alltid ska kolla med dem först ifall det är så att de inte har en aning. Jag köpte en sak nyligen som var fel och när jag kollade hade S ingen aning och erbjöd trevligt genast återköp.

Gud vad trist förresten du som fick "blåste mig på både blus och pengar" i ditt neg (var väl någon här..) Vilken idiot du råkade ut för.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2