Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

jojoa75 skrev 2009-09-17 18:17:09 följande:
    men jisses...Visst hade du nån kontakt från OM nu? Jag tycker att du ska vidarebefordra all denna informationen.. Tycker synd om OM faktiskt som förknippas med Nelly som nu visar att de är allt annat än kundvänliga..
    Ja, jag mailade henne på Odd Molly nu ikväll och berättade för hon hade ju i sin tur fått ett mail från Nelly (jag fick en kopia på det mailet) där de hade skrivit att jag nu hade fått min bruna makeout blus med rabatt och att allt nu var utrett och det stämmer ju inte..
    Nelly har skött detta otroligt dåligt..
    Får väl svar imorgon antar jag..
    Hon från Odd Molly skrev sist att hon ville att jag skulle höra av mej om hur allt hade gått...
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Puffig Pingla skrev 2009-09-17 20:01:59 följande:
    Och där hittade jag bildtråden också Så fina ni är tjejer. Tycker det är så kul att spana på era fina bilder i tråden.Och fru Vanheden - imponerande bra foto för att vara första gången Jag kapar ju skallen i bloggen men det är för att jag vill vara anonym för jobbets skull mm.
    Haha, tack...Det är jag som inte har vett att gömma mej
    Och jag har inte ett sånt jobb heller...Min man är min chef
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    NovaAlexandra skrev 2009-09-17 21:28:09 följande:
    jag sa ju att det var kass kvalla på jackan men ni ville inte höra på mig *orakel*
    Åh nej, inte min jacka....Min jacka är ljuvlig
    dsmammor rules
  • fru vanheden

NU velar jag så mkt med min storlek på min 738a så jag har beställt en till i samma färg fast en strl 2..
    Då kan jag prova bägge hemma innan jag bestämmer mej men jag tror att det bl
    2:an som får stanna som det känns nu..

Och idag fick jag hem min tvål från Odd Molly..
    Är sugen på butter är det någon som har den?
    Och iså fall hur är den ?

dsmammor rules
  • fru vanheden
    SooJuicy skrev 2009-09-18 23:10:05 följande:
    Viii, två Humanity Läderarmband är påväg till mig, ett vitt och ett ljusrosa, och fick ett jättebra pris då en webbshop hade gjort en miss i prissättningen när de la ut dem, som de sedan justerade i illfart till det rätta....annars skulle de ju gå back 'Men jag fick dem för 199 Fler som fastnat eller har de läckra armbanden?
    Jag satt och spanade på dem igår kväll på sid & sally och tintin...
    Så läckra!!
    Jag funderade på ett brunt och ett rosa
    Vilken tur med ett sånt bra pris...Halva priset ju
    var köpte du dina?

Jag våntar på ett par uggs i chocolate som jag har beställt på CD
    Hon har 15% på alla uggs till och med imorgon om det är någon som vill passa på
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Isako...:Du var sååå snygg i den röda!!!!
    Ingen tvekan om det...Ta den röda, så fin är du i den

dsmammor rules
  • fru vanheden

Jag förälskade ju mej i hearted tunic almost black direkt när den kom ut men tänkte att jag skulle vänta med den då jag redan har shoppat för så mycket men nu när jag tittade i webbshopparna så börjar den redan ta slut och flera här har jag sett som också har köpt den så jag blev så himla nervös att jag bara var tvungen att beställa den också

Skrutteruttan...Var tycker du om din hearted tunic??
    Får jag se en bild?
    Jag tog en strl 2, jag måste ha det i OM för annars får inte brösten plats så en del blir lite stora på mej men denna ser inte ut att vara lika stor som revolution blouse iaf eller?

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Skrutteruttan skrev 2009-09-19 19:02:44 följande:
    NU finns det bild
    Tack
    Va fin den var
    Jag har aldrig sett den i powder, visste inte ens att den fanns i den färgen!
    Jättefin.
    Jag har ju min revolution blouse i powder, älskar den färgen...
    Men jag har ingen i svart så den blir jag nog jättenöjd men mitt val ändå

(fast hade jag varit ärlig är det flera blusar jag gärna hade haft samma fast i olika färger en lovealot blouse i amost black (har chalk), revolution i chalk (har powder)och freedom i royal(har blå) )
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Skrutteruttan skrev 2009-09-20 15:12:10 följande:
    Åh, hjälp mig någon...Jag funderar på UGG´s nu när det är rabatt på CD...Ni som har, vad tycker ni om dem? Jag har tyckt att de varit skitfula och så plötsligt en dag så WOW. Tänkte ett par i Chocolate..till check me andress t ex...eller till min mullvadsfärgade kjol och Jackan förstås, i powder...Visst köpte du ett par i veckan Fru Vanheden?
    Ja, jag beställde också ett par i chocolate, det är ju sista dagen med rabatten idag
    Mina kommer nog imorgon för Anna på Cd trodde att de skulle kommit i fredags men det gjorde de inte..
    Men jag tycker iaf att de är så läckra
    Just att de är lite grova så passar de till det mesta tycker jag..
    Man kan ju alltid skicka tillbaka dem om man inte skulle gilla dem..
    Jag tror att de blir skitsnygga till check me andress
    Jättesnygg kombo definitivt!!
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Skrutteruttan skrev 2009-09-20 20:00:54 följande:
    Suck, hade bestämt mig för att slå till på ett par UGGs, hade de i varukorgen, men efter att ha fyllt i tusen uppgifter reagerade jag på namnet på stöveln. Det visade sig att en i en annan färg hamnat där. Gjorde om samma procedur tre gånger och ändå kom fel stövel i varukorgen hela tiden. När jag klickar på den rätta blir det ett felmeddelande men det går ändå att lägga varan i korgen (fast den ersätts uppenbarligen av en annan). Egentligen har jag verkligen INTE råd och det känns dumt att ta en annan färg bara "för att"...de är ju ändå rätt dyra. Jag har kommit på att jag vill ha en brun väska. Jag som int ens är en väsktjej! Jag har verkligen fastnat i OM-träsket, jag älskar varenda plagg men nu sätter ekonomin stopp...suck, det är livsfarligt att hänga i tråden här och följa alla bloggar....Jag får snart skaffa mig ett extraknäck för att finansiera mitt beroende(som om man inte har häcken full ändå, jobbar heltid, fem egna barn, två bonusar, hus...)...Behövde bara skriva av mig lite...hur finansierar ni era inköp? Tjänar bra? Lite utgifter? Män som tjänar bra? Arv? *nyfiken*
    Det är något fel där med sidan när man ska beställa Ugg´s.
    Jag mailade istället Anna och skrev vilka jag ville beställa och att det inte fungerade på sidan så hon la min order åt mej och skulle kolla upp vad det var för fel på sidan..
    Ser att det inte är löst ännu..
    Så vill du beställa så maila henne..

Ja, tradera hjälper min ekonomi en hel del..
    Denna månaden har jag sålt för över 11 000:- hittills men så la jag upp massor av auktioner för jag har inte sålt på evigheter..
    Så då tyckte jag att jag kunde unna mej lite nytt för de pengarna så jag har väl handlat för minst lika mycket
    Min man har ett eget företag och jag jobbar hos honom och sköter alla löner och fakturer men vi plockar bara ut normala löner..
    Men just nu när räntorna är så låga så bor vi superbilligt..
    Vi har ett nybyggt hus som kostar oss med lån och drift 4000:- i månaden..
    När vi flyttade in kostade bara lånen ca 12000:-/månad så det är ju lite skillnad så därav har vi lite extra pengar över
    I normala fall brukar jag bar köpa ett eller två OM plagg i månaden..
    dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2