Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

pumbalumba skrev 2009-09-20 22:15:58 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-20 20:37:23 följande:[citat]Det är något fel där med sidan när man ska beställa Ugg´s. Jag mailade istället Anna och skrev vilka jag ville beställa och att det inte fungerade på sidan så hon la min order åt mej och skulle kolla upp vad det var för fel på sidan.. Ser att det inte är löst ännu.. Så vill du beställa så maila henne.. Ja, tradera hjälper min ekonomi en hel del.. Denna månaden har jag sålt för över 11 000:- hittills men så la jag upp massor av auktioner för jag har inte sålt på evigheter.. Får jag fråga vad du har sålt då? 11000 är ju helt fantastiskt. Kanske kan få lite idéer på vad jag ska göra mig av med.
    Ja, dels sålde jag ett par biljetter till Pink som jag hade köpt för 900:- och fick 3400:- för..
    Sen hade jag 60 auktioner ute samtidigt med säkert 40tal meandi kläder och dem får man jättebra betalt för på tradera..
    Köper mest märkeskläder till barnen, dels för att det är vissa märken som jag bara älskar och dels för att de är lättare att sälja vidare sen..
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Idag blev jag såg himla glad när min telefonen bara plingade hela tiden och det var en massa nya paket att hämta ut
    Jag fick hem min 738a i strl 2 istället för och den sitter mkt snyggare på mej..
    Så den ska jag behålla och skicka tillbaka 3:an
    Sen fick jag också från CD mina Uggs i chocolate och fy så snygga och sköna de var!
    Passar så bra ihop med jackan som är i powder
    Sen fick jag min hearted tunic i almost black och den satt jättefint på och var med figursmickrande än tex revolution blusen,,
    Så snygg på men gillar inte priset...Men jag är tvungen att ha den ändå
    Sen kom mitt snygga armband från humanity i mörkbrun...Kanonsnyggt!

Så detta var en mkt rolig dag
    Nu har jag shoppat färdigt för ett tag till...
    Iaf till nästa OM släpp...Har redan hittat ett par favoriter

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Skrutteruttan skrev 2009-09-22 21:33:52 följande:
    Åh, jag väntar också på ett par UGG i chocolate..till min jacka i powder . Det som står näst på önskelistan är ett Humanityband och en brun väska...
    Haha vi kommer att bli lika fina ju
    Jag vill också ha den bruna väskan
    Fast nu har jag inte råd med mer shopping till mej så jag får vänta ett tag på den..
    Stövlarna var urfina..Lite stora i storleken bara..men såå sköna!
    Jool76 skrev 2009-09-22 22:40:27 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-22 21:25:53 följande: Åh vad roligt med massa saker! Jag var också sugen på ett par choklad Uggs, men hann aldrig bestämma mig innan rabatten gick ut, så vi får väl se vad som händer.Och så fick du din Hearted tunic till slut - grattis! Den är verkligen fin, men min fick ju som sagt inte stanna eftersom jag inte trivdes i den ändå till sist.
    CD har uggsen fortfarande till det rabatterande priset om du är intresserad
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    villemina skrev 2009-09-24 13:22:03 följande:
    Tack, vad snällt! Jag tror jag gillar denna färgen bäst, faktiskt. Tror inte jag kommer att använda en royal-färgad lika mycket. Vet dock fortfarande in om jag ska behålla den. Måste jogga bort sommarfluffet som satt sig så o-fint som en badring runt midjan.
    Den satt superfint på dej!
    Och du ska INTE tala om något fett!
    Slutade röka förra sommaren så jag gick upp 9 kilo..
    Så nu började jag igen ihopp om att gå ner allt igen men inte

Idag hade jag på mej min 738 för första gången ute
    Är så glad att jag bytte till strl 2

Under den så hade jag min hearted tunic i almost black, ljusa stuprör och mina nya uggs i chocolate...Kände mej såå fin

Så blossom1...Jag är så glad för min hearted tunic..
    Har visserligen stor byst men många tunikor blir inte lika fina med stor byst som mindre
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Blossom1 skrev 2009-09-24 16:58:44 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-24 16:32:16 följande: Så, nu har jag beställt en hearted tunic
    Va kul
    Jag har min i almost black på mej nu..
    Vilken färg blev det??
    villemina skrev 2009-09-24 16:40:03 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-24 16:32:16 följande: Gulle dej!! Tack för ditt söta svar!!Nu har jag varit hos en väninna och pratat & skrattat - nu tror jag bestämt att humöret (och självkänslan) har fått sig ett uppsving - ska prova lovelyn igen och se om jag kan bestämma mig nu då.
    Va bra
    ibland behöver man lite peptalk
    Ska bli spännande att se vad du bestämmer dej för...
    (behålla behålla )
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Pokergirl skrev 2009-09-24 17:24:27 följande:
    Behöver lite hjälp! Var och testade en livealot blouse idag men det är helt omöjligt för mig att se om den kommer passa mig eller om den är för stor. Är i åttonde månaden och få plagg sitter som dom ska, men jag upplevde livealoten som tokstor. Nån som har den och kan bedöma storleken, är den normal el stor i storleken?
    Den är ganska stor tycker jag...
    Valde mellan 1 eller 2 (är en 2 annars) men var rädd att den såg liten ut i ettan och kanske lite för kort så det blev tvåan...
    Men jag vill ha en till och då blir det nog en etta
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Blossom1 skrev 2009-09-24 17:58:14 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-24 17:10:34 följande:[citat]Va kul Jag har min i almost black på mej nu..Vilken färg blev det??Det blev en i färgen chalk
    Åh , det var den som jag valde mellan...
    Men jag hade inget O M plagg i svart så då tog jag den

Tror att du kommer att bli supernöjd
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Pokergirl skrev 2009-09-24 21:11:05 följande:
    Det tänkte jag inte på, brodyrkanten kanske blir för långt upp om jag tar en 2:a. Är stor över bysten men jag upplevde blusen väldigt vid i modellen, nu har jag ju en mage som är stooor vilket gör det ännu svårare att veta vilken storlek jag ska ta.
    Jag har också en stor byst och tittar man på flera bilder med blusen så ser man att de har dragit upp den lite ovan brösten..
    Ofta blir det ett snyggast fall baktill också..
    Jag har ca 75D...

Nu har jag definitivt gjort min sista beställning denna månaden...
    Men jag behövde faktiskt en väska så det blev en Suede tassel bag i chocolate
    det var faktiskt mannen som sa till mej när jag satt och suktade att jag skulle beställa den, så det gjorde jag direkt
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Ja, ha nu en riktigt härlig träff!!

Glöm bara inte att komma hit och uppdatera alla oss som inte var med, vi vill veta allt!!!!

Vi ska till äppelmarknaden i kivik idag så jag ska strax in i garderoben och välja ut ett fint plagg till idag

Kram kram!

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Skrutteruttan skrev 2009-09-26 09:59:48 följande:
    Ps, beställde den bruna mocka-väskan igår, nu är outfiten "komplett", fru vanheden och jag kan leka tvillingar i våra powderjackor, chocolate UGG och suede tassel bags .Idag blir det en snabbvisit till Smultrongården, bara måste ha ett Humanity for all band. Tips om färg? Tänker att det skall passa till flera mollysar...Svart är ju snyggt till royal, cherry, powder, rose och almost black...brunt till powder, rose och chalk, vitt till allt (men tror ni det blir "skitigt"?)...Har hört att magenta skall vara fint till royal också. NI som har, vilka färger har ni köpt?
    Haha, ta ett mörk brunt humanity för det har ju jag
    Sen får vi ordna en egen träff du och jag nästa gång vi är i Arboga så kan vi leka med alla våra kläder
    dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2