SooJuicy skrev 2009-10-21 17:11:27 följande:
Nä, jag tog chalk tillslut. Beställde en 2:a av misstag, skulle haft stl 1 men glad för det för 2:an sitter helt perfekt. Den är väldigt rymlig förrutom just sömen utmed bysten. Den sitter ganska högt upp och hamnar lixom inte helt under brösten, så en etta skulla nog va lite för tight på mig. Har man lite byst så ska man nog gå ner i stl på den. Helt underbart snygg är den, älskar den redan Tänkte höra, visst va du på walk whit dinosaurs, hur va showen?Har köpt tre biljetter tills på söndag i globen, vet inte om jag eller maken ska gå med de två älsta barnen.
Ok, bra för jag har också större bröst så då blir den nog perfekt..
Hittills är det bara revolution blouse som jag har tagit i strl 1..
Jag har volie tassel top i chalk och den är helt underbar
Och idag har jag också fått min plyschklänning från camprade och den var helmysig
Jo, vi var på walking with dinosaurs...
Vi köpte hörselkåpor till våra (4 och 7 år)
När vi hämtade 7-åringen från skolan så höll hon sej fast och grät och ville inte åka alls
Efter en stunds åkande i husbilen gick det över och hon längtade för att sen börja gråta hysteriskt när vi väl kom in på scandinavium och satt på våra platser..
Musiken och stämningen innan det började var lite otäck..
Mannen fick gå ut med henne så hon sen fick tjuvkika när det började för att sen komma in och sätta sej med oss:-
Alla var så rädda för hur minstingen skulle
reagera men han bara skrattade hela tiden och lät som alla dinos
7-åringen också var helt salig sen..
Det var inte alls så hemsk som jag trodde att det skulle vara, det var mer för barn..
Sen i pausen köpte de dinosaker som var svindyra såklart..
Svans, kramdjur och masker
Hur gamla är dina?
Nästa tripp som är bokad nu blir melodifestivalen i stockholm med shopping inbokat..
Då vill jag ha massor med tips på Odd molly butiker...
Odd molly butiken är ju såklart ett måste