• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Stargirl
    82an skrev 2009-09-07 11:30:57 följande:
    Mmm, nu doftar det Odd molly här hemma. Kan de inte tillverka tvättmedel till varje kollektion?? För visst lukat de olika varje säsong eller är det jag som är knasig i näsan. Tyckte att vårens luktade lite mer starkt ros medans den här luktar lite som parfymen clean, typ varmt och mjukt. Hmm hoppas ni förstår har iaf fått hem min velour hooded tunic i rose och den är ljuvlig. Jätteskön och perfekt casual för en dag hemma med barnen. Skulle nog vara toksnyggt med jeansleggins till. Men jag hittar aldrig några bra. Vilas och Veromodas är för låga i midjan på mig och Ginas är för fladdriga för mina kycklingvader. Tipps på jeansleggins i mörk eller grå denim med normalhög midja och smala ben? (sorry om det är lite OT men det ska passa min OM tunica ju)Jag känner smått panik över jackan. jag vill verkligen ha den men är orolig att jag inte ska hinna få tag i rätt färg (har bestämt mig för chocklad)  och storlek och måste leta efter en annan jacka och vara besviken resten av hösten *snyft*
    Lindex har de BÄSTA jeansleggingsen!! Men de verkar vara slut överallt finns både i blått och grått.
  • 82an
    Stargirl skrev 2009-09-07 11:43:44 följande:
    Lindex har de BÄSTA jeansleggingsen!! Men de verkar vara slut överallt finns både i blått och grått.
    Tack, ska ner och kika om det finns ett par att knipa då
  • Stargirl
    82an skrev 2009-09-07 11:45:32 följande:
    Tack, ska ner och kika om det finns ett par att knipa då
    De har flera modeller. Dem jag menar är i trikå i jeansliknande tyg med gula sömmar. Det finns även en modell i riktigt denim med blixtlås i sidan som jag (jag) tycker är urfula!!!
  • Cashew

Någon som beställde från folkart.se förra veckan som fått sitt paket?
    de kanske inte jobbar på helgen som många andra webshoppar. skickar de mail när de skickar varan?

ska vara något bra erbjudande annars kommer jag nog inte handla därifrån igen.

• Skrutteruttan
    Cashew skrev 2009-09-07 12:02:58 följande:
    Någon som beställde från folkart.se förra veckan som fått sitt paket? de kanske inte jobbar på helgen som många andra webshoppar. skickar de mail när de skickar varan? ska vara något bra erbjudande annars kommer jag nog inte handla därifrån igen.
    Ja, jag beställde och fick mina varor två dagar efter...Men har inte fått klänningen jag beställde i fredags...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • barn05

Hej!
    Känner att jag gärna skulle haka på er tråd då jag älskar Odd Molly och nästan aldrig klär mig i något annat. Vissa tycker jag är tokig men det känner ni kanske igen
    Nu njuter jag av att höstkollektionen har kommit och en ny jacka, kofta och klänning har redan hunnit flytta in hos mig och jag vill gärna ha mer!
    Hoppas jag får en plats i tråden! Vi hörs.

• Stargirl
    barn05 skrev 2009-09-07 12:58:45 följande:
    Hej!Känner att jag gärna skulle haka på er tråd då jag älskar Odd Molly och nästan aldrig klär mig i något annat. Vissa tycker jag är tokig men det känner ni kanske igen Nu njuter jag av att höstkollektionen har kommit och en ny jacka, kofta och klänning har redan hunnit flytta in hos mig och jag vill gärna ha mer!Hoppas jag får en plats i tråden! Vi hörs.
    Welcome! OM kramar till en ny mollyholic i FL´s bästaste tråd
  • fru vanheden

Och nu fick jag hem min tredje makeout blouse från Nelly och denna var också i Chalk när jag nu har beställt Chocolate TRE gånger!

Vad ska jag göra???
    Ska skriva in till dem igen men jag pallar inte gå ner till posten IGEN med alla barn!
    Jag har liksom annat att göra också!
    Sen var inte rabatten på 50 kr avdragen och inte heller frakten!
    *sur sur*

dsmammor rules
  • Kajsan
    fru vanheden skrev 2009-09-07 13:42:07 följande:
    Och nu fick jag hem min tredje makeout blouse från Nelly och denna var också i Chalk när jag nu har beställt Chocolate TRE gånger! Vad ska jag göra??? Ska skriva in till dem igen men jag pallar inte gå ner till posten IGEN med alla barn! Jag har liksom annat att göra också! Sen var inte rabatten på 50 kr avdragen och inte heller frakten! *sur sur*
    Du skojar?! Ring och fråga vad de håller på med.
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2