• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • NewYorker
    Cashew skrev 2009-09-07 12:02:58 följande:
    Någon som beställde från folkart.se förra veckan som fått sitt paket? de kanske inte jobbar på helgen som många andra webshoppar. skickar de mail när de skickar varan? ska vara något bra erbjudande annars kommer jag nog inte handla därifrån igen.
    FolkArt har alltid fungerat perfekt för mig, det har tagit två dagar så har jag haft kläderna. De är också väldigt trevliga att ha att göra med, så maila dem eller ring dem om du har funderingar.
    Jaghar dock inte beställt under kampanjen, kanske har de haft x-tra mycket att göra nu?
  • barn05

Ja visst är det lustigt, vi har varit med om exakt samma grej, samma blus och samma förväxling av färg. Såg på påsen att det satt två lappar. Längst ner satt den vanliga lappen på alla Odd Mollys påsar och där stod det CHALK men på Nellys lapp fastklistrad mitt på påsen med streckkoder och sånt stod det BRUN. Inte konstigt att det blir fel men för sjutton använd ögonen!

• efva

fru vanheden skrev 2009-09-07 13:42:07 följande:

Och nu fick jag hem min tredje makeout blouse från Nelly och denna var också i Chalk när jag nu har beställt Chocolate TRE gånger!Vad ska jag göra???Ska skriva in till dem igen men jag pallar inte gå ner till posten IGEN med alla barn!Jag har liksom annat att göra också!Sen var inte rabatten på 50 kr avdragen och inte heller frakten!*sur sur*
    Jag är inte förvånad, jag har aldrig haft så mycket strul med någon nätshop som Nelly. Jag har lovat mig själv ett par gånger att aldrig handla där något mer och nu håller jag det också. De skickar fel (ena gången skickade de två identiska väskor till mig när jag skulle ha en väska och en morgonrock) det verkar inte som det är människor av kött och blod som hanterar deras sändningar utan någon slags robotar. Det blev jättestruligt tack vare att det på ordersedeln stod rätt när jag skulle skicka tillbaka och ha tillbaka mina pengar.
  • Stargirl
    Innerjoin skrev 2009-09-07 15:47:42 följande:
    Alltså, mysteriet tätnar: www.blocket.se/stockholm/ODD_MOLLY_host_vinte...Typ obegränsad mängd jackor, och registrerad som företagare!Det kan inte vara möjligt att det dykt upp så många jackor (inräknat alla som sålts innan på blocket och Tradera) efter alla dessa år!!??
    Hmmmm, skumt!!!
  • pumbalumba
    Innerjoin skrev 2009-09-07 15:47:42 följande:
    Alltså, mysteriet tätnar: www.blocket.se/stockholm/ODD_MOLLY_host_vinte... Typ obegränsad mängd jackor, och registrerad som företagare! Det kan inte vara möjligt att det dykt upp så många jackor (inräknat alla som sålts innan på blocket och Tradera) efter alla dessa år!!??
    Men så märkligt, verkar helt galet.
  • Innerjoin
    pumbalumba skrev 2009-09-07 16:16:22 följande:
    www.tradera.com/ODD-MOLLY-blus-fran-var-kolle... Har någon sett denna innan? Nypris? Kopierad? Etersom jag har gett mig själv köpförbud på nytt så kollar jag på Tradera
    Finns mig veterligen inga kopior på den! Tänk på att den är stor i strl!
  • Frusna flickan
    Tabby skrev 2009-09-07 10:46:52 följande:
    Så, det blev en Summer of 2007 tunic vit med rosa brodyr . Hoppas jag gjorde rätt nu. Funderade nämligen på blå med vit brodyr. Har en kotte på 10 månader som klänger på en och vitt ät ju inte så praktisk ur fläcksynpunkt . Men vitt är finast tror jag. Eller ska jag buda in blåa och känna mig för. Sälja den jag inte vill ha sedan...??Blä, så svårt. Vilka problem man har .Bästa tipset för fläckar på OM-plagg?
    Ja den vita med rosa är ju underbar tycker jag. Har haft en sådan. Sålde inte den blå eftersom den inte har lika bra andrahandsvärde som den vita plus att den färgmässigt passar mig skitbra. Annars tycker jag att den vita är finare.
  • Snova

* Angående Nylon Parka *

Superkonstigt! Jag ringde Mollybutiken här i STHLM och de sa att den inte ska komma i chocolate och almost black. När man kollar hemsidan så finns den ju varken med i fall- eller winterkollektionen.

Någon länkade till en i powder på Tradera och inte heller den finns med.

Vad 17 ska man tro?

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2