• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Innerjoin
    Snova skrev 2009-09-07 17:58:33 följande:
    Riktigt konstigt. Hur gammal är den?
    Vive la Difference var höst/vinter 06
  • pumbalumba
    Innerjoin skrev 2009-09-07 16:18:09 följande:
    Finns mig veterligen inga kopior på den! Tänk på att den är stor i strl!
    Tack! Pris någon?
  • trollslända

Hejsan!

Jag har läst i tråden och sett att flera undrar över höst/vinterjackan som så många säljer på Blocket och Tradera.
    Jag har själv köpt mig en och jag har en teori...
    Kan det vara så att det är någon typ av andrasortering? Jag har tittat noga på min och jag ser inget som tyder på att det skulle vara en kopia. Material verkar OK. Däremot kan jag tycka att den är lite slarvigt sydd på sina ställen. Kan tänka mig att den inte skulle godkännas vid en kvalitetskontroll.
    En teori som sagt.

• Audrey Will
    trollslända skrev 2009-09-07 20:08:48 följande:
    Hejsan!Jag har läst i tråden och sett att flera undrar över höst/vinterjackan som så många säljer på Blocket och Tradera. Jag har själv köpt mig en och jag har en teori...Kan det vara så att det är någon typ av andrasortering? Jag har tittat noga på min och jag ser inget som tyder på att det skulle vara en kopia. Material verkar OK. Däremot kan jag tycka att den är lite slarvigt sydd på sina ställen. Kan tänka mig att den inte skulle godkännas vid en kvalitetskontroll.En teori som sagt.
    Det är ju en möjlig teori. Får jag fråga om du köpte din jacka på Tradera eller Blocket? Vilken färg köpte du?
  • trollslända
    Audrey Will skrev 2009-09-07 20:18:55 följande:
    Det är ju en möjlig teori. Får jag fråga om du köpte din jacka på Tradera eller Blocket? Vilken färg köpte du?
    Köpte den på Blocket. En offwhite.
  • One

OK. dum vaknar sent....någon som vet var man kan få tag i en makeout blouse i chocolate i stl2? Lätt desperat och har bestämt mig alldeles för sent....

• Morty
    One skrev 2009-09-07 21:00:41 följande:
    OK. dum vaknar sent....någon som vet var man kan få tag i en makeout blouse i chocolate i stl2? Lätt desperat och har bestämt mig alldeles för sent....
    Har du nära till något Åhléns City? De kanske har kvar...
    Plutten & Pluttan
  • Innerjoin
    trollslända skrev 2009-09-07 20:08:48 följande:
    Hejsan! Jag har läst i tråden och sett att flera undrar över höst/vinterjackan som så många säljer på Blocket och Tradera. Jag har själv köpt mig en och jag har en teori... Kan det vara så att det är någon typ av andrasortering? Jag har tittat noga på min och jag ser inget som tyder på att det skulle vara en kopia. Material verkar OK. Däremot kan jag tycka att den är lite slarvigt sydd på sina ställen. Kan tänka mig att den inte skulle godkännas vid en kvalitetskontroll. En teori som sagt.
    Jo, en tänkbar teori..men varför skulle det ta 3 år innan de säljer dem? Var har alla dessa jackor funnits i 3 år, och varför inte sälja dem innan??
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2