• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Puffig Pingla
    betty skrev 2009-09-06 20:28:35 följande:
    Hej igen, här kommer jag och mina frågor igen ;)Har läst lite här och var att många inte har varit nöjda med Country-dreams?Jag har nämligen mailat och frågat om det går bra att förboka en jacka, fick svar att det bara var bara för mig att maila vilken jag vill ha.( Btw så är det färgerna almost black, chocolate, dark red, powder och military )Men, vågar man handla på denna butik?Om storleken inte skulle vara bra, finns den en chans att byta då tror ni?Vet inte om jag ska beställa storlek 0 eller 1.
    Jag har aldrig haft problem med Country-Dreams. Alltid funkat bra och snabbt för mig.
  • Frusna flickan

När det äntligen dyker upp en veranda varför är den alltid så liten storlek??? Auktion 98197678 på Tradera. OBS! EJ min!

• HardcoreHunny

Frusna flickan skrev 2009-09-06 22:51:56 följande:

När det äntligen dyker upp en veranda varför är den alltid så liten storlek??? Auktion 98197678 på Tradera. OBS! EJ min!
    Ååå så snygg!! Å ack så liten... förstår dig!
  • Audrey Will

Frusna flickan skrev 2009-09-06 00:12:54 följande:

Ursäkta.. jag igen. Jag läste ikapp coh svarade lite men nu måste jag säga något. Jag har roat mig lite med att kolla igenom vinterkollektionen igen. Har ni hittat några musthaves ännu?Jag vet att jag måste ha: * 153 volie short dress i chocolate (tror jag trots att rose är SÅ söt)Sedan är jag sugen på: * 146 glazing check dress i pink (men det beror på priset)narcissus strap dress* 157 narcissus strap dress i grey - den kan man ju ha som hängselklänning med tight tröja under (typ pointelle) eller hur? Den kommer ju på vintern och då kan man ju inte gå så bar..Skulle behöva åtminstone en fin klänning. Nu har jag ingen:-O
    Jag är väldigt sugen på #51 Hearted Tunic och #139 Glazing Superfrill Top i chalk.. mer kommer säkert hamna på önskelistan!
  • Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:08:18 följande:
    Frusna Flickan! - 98221779
    Inte min auktion...
  • Audrey Will
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:08:18 följande:
    Frusna Flickan! - 98221779
    Ah, trodde det var en 2:a när den låg under 38/40.. glöm det.
  • virre85

Jag hade inte hört talas om Odd molly, men så fanns det en kofta med i nya gravid nummret.. 6000kr??!!
    Hur har ni råd med sånna kläder? Det är ju en månadshyra för mig.

• Audrey Will
    virre85 skrev 2009-09-06 23:10:43 följande:
    Jag hade inte hört talas om Odd molly, men så fanns det en kofta med i nya gravid nummret.. 6000kr??!!Hur har ni råd med sånna kläder? Det är ju en månadshyra för mig.
    Odd Molly plaggen varierar väldigt i pris - finns många fina toppar/blusar för runt 1000-lappen och därunder. Koftorna brukar ligga mellan 1500 - 2000.
    Få plagg ligger så högt som 6000 kr!
  • virre85
    Audrey Will skrev 2009-09-06 23:22:49 följande:
    Odd Molly plaggen varierar väldigt i pris - finns många fina toppar/blusar för runt 1000-lappen och därunder. Koftorna brukar ligga mellan 1500 - 2000.Få plagg ligger så högt som 6000 kr!
    Okey ja det är väl lite bättre men med min månadslön som studerande får jag nog hålla mig till hm ett tag till.haha
    Hoppas ni hittar och fyndar fina kläder i framtiden!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2