• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • ccamilla

Frusna flickan skrev 2009-09-07 23:29:31 följande:

Just det... Jag råkade köpa en kopia på en every day long cardigan
    malin o skrev 2009-09-07 23:43:03 följande:
    Tack för svar! Men usch så trist!!! Men kan man inte få sådana avstängda?
    Jag har äntligen fått pengar av den Traderasäljare som sålde en kopia på X-stichen till mig!! Sååå skönt!
  • NewYorker

Frusna flickan skrev 2009-09-08 00:14:11 följande:

Det var den jag pratat om tidigare men kanske inte drog hela storyn. Säljaren vägrade återköp och var SÅÅÅ lurad själv. Efter inteivt mailade i dagar så betalade hon tillbaka halva summan till mig så nu ligger kopian i lådan. Den är i stl 3 och är på tog för liten, jag kan inte stänga den (kinesisk stl). Jag har ju mest 2 nu för tiden. Den sticks förfärligt! Jag mår illa bara jag ser den...........
    Precis så var det för mig också, råkade också ut för vad jag nu i efterhand TROR var en kopia av veryday cardigan. Men det här var tidigt i våras och jag förstod det inte förrän efteråt.

Den var jätteliten i storleken, och stacks ,och var alldeles konstig i kvaliteten.

Jag rös bara jag såg den, usch.

Den 390-kopia jag också råkade köpa var ju också jättelite i storlek och uselt gjord.

Jag tycker det är så trist med alla kopior, jag har alltid handlat mycket på tradera men nu är jag väldigt restriktiv och köper helst av andra på samma ort så vikan mötas upp.
    Och att sälja kommer ju att bli jättemycket svårare också, såklart ...
  • fru vanheden

Usch ja, jag är så arg på alla kopior på tradera och blocket!
    De får ju nästan nypris för kläderna..
    Jag köper Odd molly för att jag älskar deras kläder, då vill jag inte betala för kopior!

Ialla fall,
    satt i går kväll vid datorn och råkade visst klicka hem en freedom blouse
    Ooops

Ja mailade igår CD angående att jag vill skicka tillbaka jackan (för det stod att man skulle göra det innan) och jag har fortfarande inte fått något svar..
    Någon som har returnerat där tidigare och iså fall gick det bra?

villemina skrev 2009-09-07 23:49:17 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-07 22:39:22 följande: Hej hej!Va synd att du inte gillade 112:an! Jag tror att 738a passar mig bättre längdmässigt (jag är lång), därför har jag förbokat den i en butik jag blev tipsad om. Långt från mig med jag vet med säkerhet att jag får den skicka till mig. Härligt! Hoppas den kommer ut i butik nästa vecka!! Donna ska få in den men de går inte med på förbokningar...
    Ja...Jag gillade den massor först...
    Men sen när äldsta dottern provade den (som var såå snygg i den till skillnad från mej ) så kände jag mej som en söt grädbulle i den
    Vill ha utan volanger...
    Vet du vilka färger den kommer i för jag har hört olika?
    dsmammor rules
  • Frusna flickan
    fru vanheden skrev 2009-09-08 07:19:45 följande:
    Usch ja, jag är så arg på alla kopior på tradera och blocket!De får ju nästan nypris för kläderna..Jag köper Odd molly för att jag älskar deras kläder, då vill jag inte betala för kopior!Ialla fall,satt i går kväll vid datorn och råkade visst klicka hem en freedom blouse Ooops Ja mailade igår CD angående att jag vill skicka tillbaka jackan (för det stod att man skulle göra det innan) och jag har fortfarande inte fått något svar..Någon som har returnerat där tidigare och iså fall gick det bra? Ja...Jag gillade den massor först...Men sen när äldsta dottern provade den (som var såå snygg i den till skillnad från mej ) så kände jag mej som en söt grädbulle i den Vill ha utan volanger...Vet du vilka färger den kommer i för jag har hört olika?
    Jag har returnerat dit och det var inga problem alls. Ena gången mailade jag nog inte ens innan.
  • Ullis 10
    barn05 skrev 2009-09-08 00:13:06 följande:
    Ullis 10 skrev 2009-09-07 22:42:03 följande:
    Jag är också väldigt nyfiken på om någon köpt väskan och har kommentarer på den. Röd eller brun? Funkar det att använda axelremmen? Är det en axelväska eller handväska?
    Jag hoppas att jag snart har den o kan berätta men nu hittar jag den inte hos ajabaja?? slut? Var hittar jag den nu med billigast frakt,..
  • Morty
    ccamilla skrev 2009-09-08 06:24:04 följande:
    Malin O, glöm inte bort designerforums OM udsalg!!!
    Nu blir jag nyfiken...har OM en salg i DK?

Idag ska jag åka och reklamera min 327 light cotton emb. Intressant och se vad de säger.
    Plutten & Pluttan
  • Skrutteruttan
    Åh vad jag längtar efter mina kläder, hoppas på leverans IDAG!!!!!!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • malinoski

Tjohoo!
    Nu har jag fått hem min helt UNDERBARA onceinalifetime coat i färgen Almost Black!

Helt fantastisk!

Däremot har jag redan ångest över att jag har lagt så mycket pengar på en kappa.. Huh..

Någon som har börjat använda sin?

• Kajsan
    fru vanheden skrev 2009-09-08 07:19:45 följande:
     Ja mailade igår CD angående att jag vill skicka tillbaka jackan (för det stod att man skulle göra det innan) och jag har fortfarande inte fått något svar.. Någon som har returnerat där tidigare och iså fall gick det bra?
    Haha , nä.
    Mig svarade de inte förrän åtskillga veckor (och ca 5-6 mejl från mig) senare när både Kreditot och OM sagt till henne att hon måste svara på kunders mejl även när de vill göra returer.
    Hon är annars snabb att svara när man vill beställa
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2