• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • 82an
    fru vanheden skrev 2009-09-08 07:19:45 följande:
    Usch ja, jag är så arg på alla kopior på tradera och blocket!De får ju nästan nypris för kläderna..Jag köper Odd molly för att jag älskar deras kläder, då vill jag inte betala för kopior!Ialla fall,satt i går kväll vid datorn och råkade visst klicka hem en freedom blouse Ooops Ja mailade igår CD angående att jag vill skicka tillbaka jackan (för det stod att man skulle göra det innan) och jag har fortfarande inte fått något svar..Någon som har returnerat där tidigare och iså fall gick det bra? Ja...Jag gillade den massor först...Men sen när äldsta dottern provade den (som var såå snygg i den till skillnad från mej ) så kände jag mej som en söt grädbulle i den Vill ha utan volanger...Vet du vilka färger den kommer i för jag har hört olika?
    jag har inte haft några problem med reklamation och retur till C-D. Har fått svar på mail efter någon till även när jag mailat på kvällen.
  • Audrey Will
    malinoski skrev 2009-09-08 09:37:47 följande:
    Tjohoo!Nu har jag fått hem min helt UNDERBARA onceinalifetime coat i färgen Almost Black!Helt fantastisk!Däremot har jag redan ångest över att jag har lagt så mycket pengar på en kappa.. Huh..Någon som har börjat använda sin?
    Åh! Bild??
  • 82an

Fy vad jag är orolig. När jag satte mig framför datorn med en kopp espresso så spilde jag ut den över magen på min nya velour tunika i ljusrosa. Nu ligger den i makinen och hoppas hoppas hoppas att det inte blir fläckar{#lang_emotions_yell}

• malinoski
    Audrey Will skrev 2009-09-08 09:51:25 följande:
    Åh! Bild??
    vet inte om jag kan lägga in bilder, är inte betalmedlem.
    funkar det att maila?
  • Kajsan
    82an skrev 2009-09-08 09:51:59 följande:
    Fy vad jag är orolig. När jag satte mig framför datorn med en kopp espresso så spilde jag ut den över magen på min nya velour tunika i ljusrosa. Nu ligger den i makinen och hoppas hoppas hoppas att det inte blir fläckar
    Ååå sånt är inte kul! 
    Jo just det!
  • 82an
    Är det någon som  har "Light cotton embroided"? Jag har funderat på att köpa den länge och älskar den blå. Men visst är tyget samma som i 327 tunikan? Är rädd att den ska bli flygig när den är lite kortare... Jag gillar 327an men den kräver sin längd.
  • Audrey Will
    vet inte om jag kan lägga in bilder, är inte betalmedlem.funkar det att maila?
    Om du vill och har tid får du jättegärna maila mig en bild! Jag inboxar dig!
  • malinoski
    82an skrev 2009-09-08 09:56:34 följande:
    Är det någon som  har "Light cotton embroided"? Jag har funderat på att köpa den länge och älskar den blå. Men visst är tyget samma som i 327 tunikan? Är rädd att den ska bli flygig när den är lite kortare... Jag gillar 327an men den kräver sin längd.
    Jag har en sån! Tycker inte alls att den upplevs flygig :)
  • fru vanheden

Åh vad jag är sur på Nelly nu!

Jag fick ju fel blus tre gånger (makeout blouse i chalk istället för chocolate)
    Varje gång jag fick fel fick jag gå ner till posten med alla barn för att skicka tillbaka den till dem.
    Nu efter jag fick fel blus tredje gången så var jag riktigt sur och dessutom hade chocolate i min färg tagit slut.
    Jag mailade att jag inte pallar ner till posten med barnen (har inget körkort och min man driver eget och jobbar väldigt mkt) och eftersom min blus nu är slut så ville jag behålla min blus med rejäl rabatt som plåster på såren för allt.
    Jo, jag kunde få 300:- men skulle iså fall skicka tillbaka denna sista blusen och beställa en ny igen!!!
    För de kan inte ändra min faktura menar dem!
    Jag mailade nyss igen och menade att de måste ju ändå ändra min faktura för det var nya fakturakostnader på denna också som de skulle ta bort så visst kan de om de vill!
    Jag skrev igår att jag skulle då behålla blusen efter de skrev att jag skulle få rabatt så jag har ju packat upp den och allt sen idag fick jag svar att de drar av min rabatt på nästa beställning...Men jag vill ju inte göra någon ny beställning hos dem!
    Och jag vill inte ta barnen till posten IGEN!

Har man någon som helst konsumenträtt här?
    Jag kommer inte in på konsumentverkets hemsida...
    Jag mailade nyss iaf att jag annars kommer att gå vidare med detta och att de ska kämpa för nöjda kunder...

Kommer aldrig mer att handla där!

dsmammor rules
  • Audrey Will
    82an skrev 2009-09-08 09:51:59 följande:
    Fy vad jag är orolig. När jag satte mig framför datorn med en kopp espresso så spilde jag ut den över magen på min nya velour tunika i ljusrosa. Nu ligger den i makinen och hoppas hoppas hoppas att det inte blir fläckar
    Om du slängde den i maskinen direkt tror jag den klarar sig.. hoppas!!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2