Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Fy vad jag är orolig. När jag satte mig framför datorn med en kopp espresso så spilde jag ut den över magen på min nya velour tunika i ljusrosa. Nu ligger den i makinen och hoppas hoppas hoppas att det inte blir fläckar
Åh vad jag är sur på Nelly nu!
Jag fick ju fel blus tre gånger (makeout blouse i chalk istället för chocolate)
Varje gång jag fick fel fick jag gå ner till posten med alla barn för att skicka tillbaka den till dem.
Nu efter jag fick fel blus tredje gången så var jag riktigt sur och dessutom hade chocolate i min färg tagit slut.
Jag mailade att jag inte pallar ner till posten med barnen (har inget körkort och min man driver eget och jobbar väldigt mkt) och eftersom min blus nu är slut så ville jag behålla min blus med rejäl rabatt som plåster på såren för allt.
Jo, jag kunde få 300:- men skulle iså fall skicka tillbaka denna sista blusen och beställa en ny igen!!!
För de kan inte ändra min faktura menar dem!
Jag mailade nyss igen och menade att de måste ju ändå ändra min faktura för det var nya fakturakostnader på denna också som de skulle ta bort så visst kan de om de vill!
Jag skrev igår att jag skulle då behålla blusen efter de skrev att jag skulle få rabatt så jag har ju packat upp den och allt sen idag fick jag svar att de drar av min rabatt på nästa beställning...Men jag vill ju inte göra någon ny beställning hos dem!
Och jag vill inte ta barnen till posten IGEN!
Har man någon som helst konsumenträtt här?
Jag kommer inte in på konsumentverkets hemsida...
Jag mailade nyss iaf att jag annars kommer att gå vidare med detta och att de ska kämpa för nöjda kunder...
Kommer aldrig mer att handla där!