• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Morty skrev 2009-08-19 23:30:45 följande:
    Åh vad härligt att komma iväg till Paris! Vad härligt att fira sin 1års dag där. Hoppas du får tag i dem imorgon.
    Ja skall bli underbart. Dock missar jag salgen. Men är ganska mätt ändå av vårens kläder Jaa. De är ju ljuvliga! Vill ha fler. Maaaasssssa fler Tyvärr passar jag inte i mörklila, annars är den ljuvlig!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    malinoski skrev 2009-08-20 11:19:55 följande:
    Är det någon som har köpt en sådan där OM höstjacka som en kille säljer på blocket?Tycker själv att det känns MYCKET skumt. Jag mailade för några veckor sedan att jag ville köpa en, men sen har han dragit på det undan för undan. Nu skulle han till sist skicka en mot betalning med Payson, men ändrar sig i sista stund när jag lade till Payson Garanti (vilket innebär att jag måste godkänna varan innan säljaren får sina pengar). Han mailade då och sade att jag måste föra över till hans bankkonto istället om det ska bli någon affär.Vad säger ni om det??
    Jag mailade honom för ca 2 mån sen. O sen ringde han mig i förra veckan.. Men jag tackade nej. 1200 + 200 i frakt när man är osäker på om den är äkte eller ej.. nej tack. Köper en för 2000 kr ist nu till hösten. Har redan tjingat en
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-08-20 13:58:08 följande:
    NU har jag lagt in bilder! Hoppas det kan vägleda dig lite kring storlek...Ingen spoiler idag (är lite nojig eftersom jag skickat tillbaka min 0:a och skulle få sista 1:an). Jag avskyr att byta saker (gör det i stort sett ALDRIG), men 800 kronor kunde jag liksom inte bara låta ligga på hyllan...
    VIsst är den ljuuuuvlig!! Speciellt som du säger för oss osm har lite byst men för den delen inte vill se gravida ut.. Skall ha Fleeeeer!! Men! Vad har du under?
    Letar efter ngt som fungerar under där o under 327an.. Gärna cremé eller offwhite..
    Tips??
    SooJuicy skrev 2009-08-20 14:36:53 följande:
    Shit va pinsamt! Stressad och ska hämta dottern från inskolning på skola och en snabbis in på ica för att retunera ett jättepaket jag balanserar på vagnen så krockar jag men OD Per Holknekt, då menar jag BOKSTAVLIGEN KROCKAR, för kör rätt på han.  Han ser inte för går o smsar o  jag har mest koll på att inte paketet ska åka av vagnen så kör rätt in i benet på han o lämnar en smutsrand på hans ljusa byxor av hjulen  tycker det är lite skämmigt att springa på han titt som tätt när man har OM kläder på sig från topp till tå och hade det idag, så skämdes dubbelt
    hahahah typiskt ngt jag kan göra
    Näää var stolt kvinna! Det tror jag han är som har om från tå till topp. Fråga efter lite rabatt eller sponsring ist hihi
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-08-20 18:27:45 följande:
    OKi. Hur är det i strlk? Skall man välja den större storleken om man är mellan två?
  • isako
    Morty skrev 2009-08-20 22:22:54 följande:
    In their dreams....Har du fått tag på Light Cotton Emb. i blått?
    Har span på T I värsta fall får jag jaga sen. Såå fin. Men hua vad dyr spolier underdressen är.. skulle vilja hitta en budgett variant tillsvidare. Får bli nästa månad. Har ju shoppat mig fattig på OM o Molo denna månaden
  • isako
    Duntoffla skrev 2009-08-20 22:27:46 följande:
    Hittar inte någon av annonserna...
    Skriv in siffrorna i slutet i sökfältet på T så får du upp dem.
    Morty skrev 2009-08-20 22:40:25 följande:
    OK, hoppas du får tag på en. Ja, pengarna har en tendens att lätt försvinna från ens konto
    Jaa hua.. Förstår inte detta....
  • isako
    Skrutteruttan skrev 2009-08-21 06:40:41 följande:
    Hmm det beror nog på...det finns gott om utrymme för bysten, men den är tight över armarna så det beror nog på var du har ditt "problemområde"...
    haha oki tack gumman.. Det är nog lite av varje tyvärr.. Fått min mormors fina brottararmar, ladugårds gump o vattenmeloner Får helt enkelt prova. Måste komma iväg till ngn OM butik snart.. Ngn som har tips om butik som inte ligger 30 mil från Jönköping?? Med BRA sortiment??
    Puffig Pingla skrev 2009-08-21 00:35:13 följande:
    Jodå, hon säljer äkta grejer men till hiskeligt överpris fläckvis. Hon blev tidigare avstängd på Tradera pga hon sålde höstkollektionen innan den kommit ut.Bina har mailat lite med henne. Och jag har stämt av måtten på en av mina gamla, gamla koftor  (hon sålde en likadan) och de stämde klockrent.Men som sagt, vill man handla där får man vara beredd på att betala mucho. Men några kopior är det nog inte tal om.
    Köpte en lovely knit turkose från henne till samma pris som de gick för nya. Den är äkta men kändes väääldigt olustigt innan jag fick hem den o sen jämförde med andra som var äkta.. Men! supertrevlig säljare, men kunde gott redovisa mer vart hon får dem ifrån...
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-08-22 19:41:56 följande:
    hihi, gjorde en cliffhanger där. Det kommer ett nytt inlägg med bild på plaggen senare i kväll. Men jag kan ju säga att jag kom hem med betydligt mer än jag åkte in till stan för.
    Ohhh köpte du spoliern i lila/cerise (Vad kallar man den färgen eg?? ) ohhhhhhh!!!! *avis*
    Nää måste bli min så enkelt är det.. Ngn som sett den i 4a??
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2