Skrutteruttan skrev 2009-08-20 13:58:08 följande:
NU har jag lagt in bilder! Hoppas det kan vägleda dig lite kring storlek...Ingen spoiler idag (är lite nojig eftersom jag skickat tillbaka min 0:a och skulle få sista 1:an). Jag avskyr att byta saker (gör det i stort sett ALDRIG), men 800 kronor kunde jag liksom inte bara låta ligga på hyllan...
VIsst är den ljuuuuvlig!! Speciellt som du säger för oss osm har lite byst men för den delen inte vill se gravida ut..

Skall ha Fleeeeer!! Men! Vad har du under?
Letar efter ngt som fungerar under där o under 327an.. Gärna cremé eller offwhite..
Tips??
SooJuicy skrev 2009-08-20 14:36:53 följande:
Shit va pinsamt! Stressad och ska hämta dottern från inskolning på skola och en snabbis in på ica för att retunera ett jättepaket jag balanserar på vagnen så krockar jag men OD Per Holknekt, då menar jag BOKSTAVLIGEN KROCKAR, för kör rätt på han. Han ser inte för går o smsar o jag har mest koll på att inte paketet ska åka av vagnen så kör rätt in i benet på han o lämnar en smutsrand på hans ljusa byxor av hjulen tycker det är lite skämmigt att springa på han titt som tätt när man har OM kläder på sig från topp till tå och hade det idag, så skämdes dubbelt
hahahah typiskt ngt jag kan göra
Näää var stolt kvinna! Det tror jag han är som har om från tå till topp. Fråga efter lite rabatt eller sponsring ist

hihi