• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Ingen annons självklart...

isako skrev 2009-08-22 23:03:58 följande:
    Ohhh köpte du spoliern i lila/cerise (Vad kallar man den färgen eg?? ) ohhhhhhh!!!! *avis*Nää måste bli min så enkelt är det.. Ngn som sett den i 4a??
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-23 01:24:02 följande:
    På ajabaja finns stl 0-3 just nu. Den färgen är underbar!! Jag hade behövt en att ha under den bruna makeouten. Hade inte den även funkat bra till check meblusen i chalk att stcka ut nertll. det är väl samma lilarosa ungefär?  Supefina inköp pwerpuffpinglan!Jag är så glad för de hade plötsligt större stl powder som jag velat ha. Det var slut när jag kollade sist. Alla säger att de är så små upptill så jag köpte en 4:a. det var det som fanns (då iaf) Så nu får vi se om jag drunknar i den.
    Men undrar om jag kan har 3? Har strlk 4 i de figursydda o 3 i de lite vidare. Fast mycket är ju pga byst o överarm... Kanske man kan testa..

Usch stackars dig. Har sett min mamma gå igenom hela vårdnadskarusellen o förlora med min syster Vi fick inte vårdnaden pga att han hade ett rum mer, så hon slapp dela rum med mig... Vilka kriterier liksom!? Inte bättre barnet mår bra eller?
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-23 10:33:33 följande:
    Tack vad rar du är. Men om jag gissar rätt missförstod du mitt meddelande. Jag tolkade emlas inlägg som att hon höll på med ex-jobb (kanske är hon också jurist?)och jag håller nu på och utreder och skriver om vad som är barnets bästa vid vårdnadstvitser och hur vårdnadslagstiftningen ser ut. Så jag ligger inte  någon tvst eller så som tur är. Ledsen att höra att ni systrar tvingades dela på er.. Man läser så många sorgliga historer när man håller på med sånt här Ang storleksfrågan tog jag en 4:a just för att de skulle vara så trånga. Jag har 3 på de tajta annars men ofta 2 också. Jag gissar att det kan bli svårt att ta en mindre stl men det baserar jag på vad som sagats här  tråden - jag vet ej själv.
    ahhaaaa Oh vad skönt. Tyckte så synd om dig. haha Jag är lite blödig nu när jag ammar *tosmamma*
    Oki. Jag misstänkte det med men kan ju alltid hoppas.. Får helt enkelt spana efter en strlk 4a.
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 11:08:26 följande:
    Tackar. Ja, de är små som attan så man ska definitivt gå upp minst en storlek. Såg att Redhe hade kvar i powder. Som jag jagade den förra året. Det var därför jag slog till på två på en gång.
    Japp får slå till på en i chalk. Tack gumman
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 11:34:47 följande:
    Japp! Jag är en fyra och kan ha både strl 3 och 4 i denna. ....fast det kanske jag inte ska säga eftersom jag själv lagt bud på den
    hahah Naaw tack för ärligheten gumman. Oki låter den vara o går på nästa
    Frusna flickan skrev 2009-08-23 11:40:54 följande:
    Känner mig jättetajtig om bysten jämt men på mig sitter sömmen liksom på brösten ej under så jag kan ej ha den. *ledsen Ärmarna och axlarna är stoora om man skulle gå upp  stl tycker jag.
    Nää.. bläää. Ja då är det ju bara till att glömma..
    Hur gör du med dessa? www.tradera.com/odd-molly-continent-x-stitch-dress-390A-auktion_97363597 (Inte just denna då. men den modellen... )
    har du din "lilla eller stora" strlk? Tänkte på bysten? Och kanske mina armar också..
    Förlåt! att jag manglar er med 1000 frågor. Men bra att kunna fråga så man slipper alla dessa frakter o förlorade pengar på plagg man köper bara för att sedan få sälja vidare igen..
  • isako
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 12:10:45 följande:
    Äsch, klart att du ska buda. Jag har redan två st Sen vann jag precis en klänning så jag kanske ska tagga ner budandet (med tanken på gårdagens shopping oxå).
    hahah tostant
    Jag kan befria dig från dina spoliers om de är i strlk 4a..
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 14:38:40 följande:
    Nu är gårdagens inköp fotade på mig och finns på bloggen (katastrofdålig bild som vanligt när jag fotar själv).parlorforpinglor.blogspot.com/
    Skiiiitsnyggt!!! {#lang_emotions_cheers}
  • isako

Måste bara tipsa.. Polarn har nu suuupersnygga jeansjolar till 495 kr. Är mammakjol egentligen, men mudden är låg o tvärtom hjälper det till mer som figurformande. det var hon i butiken som tipsade mig om dem o den sitter som en smäck! och skön var den också, inte som vissa som man att de skall spricka vilken sekund osm helst när man sätter sig

• isako
    Puffig Pingla skrev 2009-08-23 19:07:04 följande:
    Tackar. Är mycket nöjd med både blusen och spoilern (och mycket trött efter 3-åringskalas).Spoilern sitter ylandes tight på mig men det ska vi ta tag i här framöver (om man inte lyckas bli på tjocken förstås ).
    Som sagt.. skicka den till Huskvarna.. Ohh vill också bli på tjocken. Men blir la lagom till jag ger upp, börjar på P-piller o börjar jobba igen.. *suck* Jag går liksom lite mot strömmen.

Kan du ha continent x-stitch dress? För visst hade du väll också lite boobies? har 3/4 normalt. Kan jag ha en 4? Äääälskar dem men har ingenstans jag kan prova o är inte sugen på att köpa o betala 100 kr i frakt för att få sälja vidare..

Morty - Gör det! Jag är värsta pinglan i min o jag diggar normalt inte kjol
  • isako

HEj tjejer

Ngn som skall till OM idag o har lust att göra mig en tjänst?

Fick fatt på en spolier tank där, men om ngn kanske kunde skicka den till mig?
    Går det inte så får jag väll ta smällen men känns surt med 150 kr frakt för ett linne..

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2