• Tabby
    SooJuicy skrev 2009-08-27 21:02:26 följande:
    Go kväll tjejor Ida tog jag en mollytur i stan, och in the leading house *s* inhandlades ett cerice fields of lace och en wafer blouse pink....till hela 70% rabatt, så stora smilet på nu haha,
    inte mycket jag betalde för de godingarna!

Åkte dit föratt shoppa lite av nyheterna, men han bara med readelen, sedan började
    bebis grina i vagnen på övervåningen, så stressad upp när personalen inte lyckades
    trösta, hehe...men tack ändå Får dit igen i lite lungnare tempo o nymatad bebis, och
    shoppa nyheter, fastnade för massa jag inte tyckt va så fint på nätet, så där ska shoppas
    mer i finkassarna

Vad kul. i vilken stad?

Sedan va jag förbi åhlens city, har nån annan än jag lagt märke till deras konstiga
    prissättning på OM, ligger 100:- dyrare (eller mer på nåt) ex Enticement long underdress
    899:- på åhlens
  • Tabby

Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:

Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall.Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Sitter som en smäck på dig
  • Tabby

Everyday long cardigan finns den bara i ull eller mohair.Eller finns den i bobmull. modellen är så fin, men jag och ull...

• Tabby

Vad är det för konstiga returregler Smultrongården har?

OBS! Rea varor bytes ej. Andra varor skall sändas åter senast dagen efter mottagande. Och åter oss senast 4 dagar efter vi sänt den. I annat fall godkänner vi ej byte.

Så får de inte göra och kan få Konsumentverket på sig.! Man har rätt att returnera reavaror och vanliga varor inom 14 dagar efter att man fått dem.....

Någon som haft strul med dem när man köpt via hemsidan?

• Tabby
    82an skrev 2009-09-02 18:02:10 följande:
    Snälla hjälp! Någon som har en T88 button down som har haft problem med banden man knyter i ryggen. Mina har börjat fransa sig och kommer inte sitta kvar länge till och jag har endast tvättat och använt den 2ggr och varit noga att förlja tvättrådet med 30grader. Kan man reklamera eller bör man försöka fixa det hemma? jag är värdelös på att sy. Har jag fått ett måndags ex eller har någon varit med om detta?
    Reklamera.
  • Tabby

Lite hjälp.

Vilket är finast tycker ni en röd poplinsmock (årets) eller en blå Summer of tunic blus i mid blue?

• Tabby

Sorry, menar förra årets.

Hur är förra årets poplinsmock i storlek?

• Tabby

fru vanheden skrev 2009-09-03 10:54:15 följande:

Puffar igen för min fråga om spoiler tank..Osäker på om jag ska ha en 2 eller 3Är en normal 2 med har en D-kupa och vill inte att den ska bli för vulgär på mej..Vad tror ni?2 eller 3?Vill beställa nuuuuu(när jag har kommit på färgen bara )
    De är ganska små. Jag har 0 och 1 i OM (de plagg jag provat har mest varit O). O kom jag knappt ur. 1 var lite stor vid bysten (är B-kupa), annars bra runt om,så de passar inte riktigt mig.
    Jag hade tagit 3 om jag vore du.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2