• Tabby

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Borde funka med att sy själv i bomull eller kanske ännu bättre i bambutyg ( gör så det inte luktar) och försöker få tag på dubbelhäftande textiltejp.
    Annars funkar nog som någon sa tunna trosskydd....

• Tabby
    SooJuicy skrev 2009-10-02 17:47:12 följande:
    Jag är en ricktig sucker för rabatter, och en till jacka behövde jag ju, så klickades självklart hem när nån tipsade om 500:- rabatten häromdan, TACK!!
    Varsågod .
  • Tabby

Ni får gärna tipsa om det kommer någon rea och ni ser en röd Taradiddle dress Stl. 1

• Tabby
    Duntoffla skrev 2009-10-02 22:19:50 följande:
    Ok. Hoppas då man kan ha tur och hitta en indy i chocolate *har inte gett upp tanken på en fin klänning än*Är så sugen på en fin klänning nu. Har bara riktigt somriga eller svarta. Vill ha något snyggt mellanting som piggar upp lite. Synd att flera är av ull Såg du förresten några OM-jeans i Barkaby?
    Jag väntar oxå på rea eller något erbjudande där någon webbia har min underbara taradiddle . Köper jag på Tradera så vill jag ju inte ge nypris, för då kan jag köpa i webshop. Där har jag tryggheten att reklamera om det skulle vara något.
  • Tabby
    Skrutteruttan skrev 2009-10-02 23:43:09 följande:
    Måste bara presentera min rykande färska blogg skrutteruttangoesoddmolly.blogspot.com/Det har tagit mig hela kvällen och ändå är den jätte B, men jag SKALL lära mig och bli bättre. Till slut fick jag till det där jäkla bildspelet, tack Pinglan för tipset om Bina, det hjälpte mig halvvägs i alla fall!!!
    Lägger till dig till mina bloggar jag läser
  • Tabby

Skrutteruttan: Jag har inget av kontona du vill ha. Du kan inte sätta in ett Anonym konto oxå och godkänna inlägg innan de kommer ut på bloggen?

• Tabby

Besluts ångest.

Lovely knit i blå/vitt eller Lovelier knit i blå/vitt???

• Tabby
    freemind skrev 2009-10-04 22:04:33 följande:
    Lovely knit är finare tycker jag
    Men oxå vanligare..... Men sen så har lovlier knit OM loggan på ryggen .
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2