• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-08-18 22:20:39 följande:
    Hur är den i storleken? & HEJ tjejer!!!!!! att man på så kort tid kunde sakna nå´t så..........jag tyckte det var tomt de dagar tråden var borta.
    Hej hej!

Konstigt hur snabbt man blir "beroende"

Är det ngn som köpt 329? Är lite sugen på den men undrar lite över storlek. Jag verkar ha 2 i det mesta upptill (utom poplin frill s/s)
  • Frusna flickan
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 22:14:05 följande:
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
    Ja, eller hur? Borde också tänka till om jag kanske ska sälja något för att köpa en sån.. Assnygg är rätt ord
  • Morty
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 22:14:05 följande:
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
    Håller oxå med, det första jag fastnade när jag kika in på deras hemsida. Oj, man hittar ju bara mer och mer man skulle vilja ha.
    Plutten & Pluttan
  • Mabimao
    Puffig Pingla skrev 2009-08-18 22:26:41 följande:
    Tjena blixten Välkommen hit. Såg att SaraMia tipsade dig om vägen på bloggen.

(lite dator strul också......men saknade er likväl)
  • isako

Idag fick jag mina fiiina OM´s
    327 chalk
    911 chalk
    21 white

Sååååå fina! {#lang_emotions_heart}
    Var orolig över att 327 skulle vara för tight runt armarna men den var underbar. Men vad skalljag ha under?? Ngt bra tips??

911 - Käääärlek! Var rädd att den skulle vara för kort. Den var perfekt! Måste jaga den gamla med fjärilarna i sltrk 3 nu. Hade den i strlk 4 men den var som ett täcke

Imorogn kommer finaste 17

Förresten! Det var inte jag som var för snål!

Borgeby & friends skickade mot postförskott för 100 kr! Postförskottet kostar tom 50 kr. Huuur kan då OM motivera 150kr?? Nåja.. skit samma. Nu är det betalt o klart ,, Men grämer mig liiite ändå.. Kanske har blivit smittad nu när man bott i småland så länge

♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • Morty
    isako skrev 2009-08-18 22:53:28 följande:
    Idag fick jag mina fiiina OM´s 327 chalk 911 chalk 21 white Sååååå fina! Var orolig över att 327 skulle vara för tight runt armarna men den var underbar. Men vad skalljag ha under?? Ngt bra tips?? 911 - Käääärlek! Var rädd att den skulle vara för kort. Den var perfekt! Måste jaga den gamla med fjärilarna i sltrk 3 nu. Hade den i strlk 4 men den var som ett täcke Imorogn kommer finaste 17 Förresten! Det var inte jag som var för snål! Borgeby & friends skickade mot postförskott för 100 kr! Postförskottet kostar tom 50 kr. Huuur kan då OM motivera 150kr?? Nåja.. skit samma. Nu är det betalt o klart ,, Men grämer mig liiite ändå.. Kanske har blivit smittad nu när man bott i småland så länge
    Åååh vilken härlig post du fick i brevlådan.
    Plutten & Pluttan
  • isako
    Morty skrev 2009-08-18 22:57:25 följande:
    Åååh vilken härlig post du fick i brevlådan.
    Jaaa. Fick H&M kläder som jag beställt för 100 år sedan också idag. Men skickade tillbaka allt utom regnbyxor o fleece byxor till kidzen.. Går liksom inte att vara nöjd i deras plagg när man precis fått hem sådana skönheter.. Så det hela blev egentligen billigt ...

Lustigt vilken slutledningsförmåga man har hahah
  • Morty
    isako skrev 2009-08-18 23:06:43 följande:
    Jaaa. Fick H&M kläder som jag beställt för 100 år sedan också idag. Men skickade tillbaka allt utom regnbyxor o fleece byxor till kidzen.. Går liksom inte att vara nöjd i deras plagg när man precis fått hem sådana skönheter.. Så det hela blev egentligen billigt ... Lustigt vilken slutledningsförmåga man har hahah

Har du beställt från Borgeby Kids & Friends också? Eller bara från dem? *har inte hängt med i turerna*

Jag sitter och funderar på vad jag ska shoppa härnäst. Nu har jag ju helt plötsligt 2 st Light cotton emb s/s, men de var såååå fina och känns väldigt användbara. Så nu måste jag ju ha något annat. *fortsätter surfa runt bland shopparna*
    Plutten & Pluttan
  • isako
    Morty skrev 2009-08-18 23:10:28 följande:
    Har du beställt från Borgeby Kids & Friends också? Eller bara från dem? *har inte hängt med i turerna*Jag sitter och funderar på vad jag ska shoppa härnäst. Nu har jag ju helt plötsligt 2 st Light cotton emb s/s, men de var såååå fina och känns väldigt användbara. Så nu måste jag ju ha något annat. *fortsätter surfa runt bland shopparna*
    Jag har beställt från Borgeby & OM. diggar verkligen Borgeby. de är SÅ serviceminded! Me like!
    Jag funderar på en everyday cardigan.. Hade en is trlk 3. Kunde med våld knäppa över bysten.. Men är det bättre i strlk 4a? Ngn som har haft båda o vet hur mycket det skilher??
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2