• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Mamma till N o N
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:46:55 följande:
    Haha...egentligen är jag sjukt snål Köper kläder för tusenlappar men muttar över frakt
    Ja visst e det konstigt =)
    Stod häromdagen och tittade på ett par leggings till min dotter på H&M 79,50 kr "nä det är för dyrt" sa jag och gick därifrån.... Dagen innan köpte jag ett par på ett Meandi party för 210 kr..... {#lang_emotions_innocent}  Konstigt hur man prioriterar.......

Sorry att blev lite OT.....
  • Bambiblogg

Frusna flickan skrev 2009-08-18 21:44:32 följande:

Ingen som sett check me-tyget rose live om det är svart el blått på rutorna? (Ursäkta tjat)
    Har du frågat bambi som har provat den?

nick name skrev 2009-08-18 21:50:56 följande:
    Folkart, om du handlar över 1000:-Sid and Sally - över ett visst belopp (kommer ej ihåg vilket)TIntinstyle också, över ett visst belopp.De flesta butiker brukar väl ha det?
    Jo, nästan alla har det och man kommer snabbt upp i dom beloppen när man handlar OM :)
  • Puffig Pingla
    Frusna flickan skrev 2009-08-18 21:44:32 följande:
    Ingen som sett check me-tyget rose live om det är svart el blått på rutorna? (Ursäkta tjat)
    Ah, jag höll ju i den igår men kommer inte ihåg. Vet att grey iaf har massa blått i sig.
  • Duntoffla
    nick name skrev 2009-08-18 21:50:56 följande:
    Folkart, om du handlar över 1000:- Sid and Sally - över ett visst belopp (kommer ej ihåg vilket) TIntinstyle också, över ett visst belopp. De flesta butiker brukar väl ha det?
    Det brukar de kanske? Jag handlar sällan för över 1000 (men det var innan OM-eran )
    Mamma till N o N skrev 2009-08-18 21:56:06 följande:
    Ja visst e det konstigt =) Stod häromdagen och tittade på ett par leggings till min dotter på H&M 79,50 kr "nä det är för dyrt" sa jag och gick därifrån.... Dagen innan köpte jag ett par på ett Meandi party för 210 kr.....   Konstigt hur man prioriterar....... Sorry att blev lite OT.....
    Känner igen det där. Kan också sucka över att underkläder kostar en 100-ring. Snacka om skumma prioriteringar
  • Skrutteruttan
    Frusna flickan: Precis den bilden du postar i bildtråden är den som plötsligt fick mig att klicka hem en makeoutblouse, jag som inte ens gillat den tidigare...När jag fått min spoiler underdress i 1 (och om den passar) skall jag nog investera i flera...kan tänka mig en lila, är ju assnygg och varenda blus, kofta har ju lila rosetter eller band har jag upptäckt...
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Sara Mia
    Duntoffla skrev 2009-08-18 21:41:00 följande:
    Är det ngn butik som har fraktfritt?
    Smultrongården/ www.estiliodesign.se har alltid fraktfritt på Odd molly oavsett vad du köper. dessutom är de mycket trevliga att ha konatkt med. Man kan inte beställa direkt över nätet, men man kan kika vilka plagg de har och maila eller ringa så får man fin service.
  • Mabimao
    Åh, vad bra! Tänkte att det nog var ngt sånt. Har den blåa från förra året men vill hellre ha en almost black. Tack!
    Hur är den i storleken?
    & HEJ tjejer!!!!!! att man på så kort tid kunde sakna nå´t så..........jag tyckte det var tomt de dagar tråden var borta.
  • Puffig Pingla
    Mabimao skrev 2009-08-18 22:20:39 följande:
    Hur är den i storleken?& HEJ tjejer!!!!!! att man på så kort tid kunde sakna nå´t så..........jag tyckte det var tomt de dagar tråden var borta.
    Tjena blixten

Välkommen hit. Såg att SaraMia tipsade dig om vägen på bloggen.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2