• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • gambia90

provade min check me tunic chalk från folkart stl 4 och den sitter ju som ett smäck. Fan vad fin den var!! Överlycklig! Sitter perfekt över byst och smickrande över mage och stuss

• Morty

Idag fick jag napp på min Light cotton emb. i Cherry storlek 2. Kom på att de har en affär i grann 'byn' och ringde dit och hade tur så jag la undan den sen tog jag silverpilen (min bil ) och shoppade den. Sååå lycklig!

Passade på att prova T88 Buttondown men upplevde den som för stor i 3:an och lite för tight i 2:an. Får väl ta och testa något annat istället i Mollydjungeln.

alias skrev 2009-08-18 18:14:58 följande:
    Supersnyggt, tycker jag också! Jag köpte kjolen i brunt idag i OM-butiken. Passformen är suverän, den är mycket snyggare än jag kunnat föreställa mig! Synd bara att den inte finns i svart, utan bara i brunt, blått och rosa. En blå är f ö påväg hem till mig ... Blir perfekt att jobba i. Nästa vecka kommer jackorna till OM-butiken, plus ytterligare en kjol med tillhörande kavaj som ska vara en riktig godbit. Jag blir ruinerad. Men snygg!
    Oj, kommer jackorna redan! Gäller det även parkasen? Vill så gärna ha en i chocolate.
    Plutten & Pluttan
  • Frusna flickan
    Bambiblogg skrev 2009-08-18 18:17:59 följande:
    Bambi provade en rosa andress har jag för mig... den är himla prisvärd den klänningen!
    Ja det gjorde hon har jag också för mig.. men man ser ej om det är blått eller svart på rutorna.
  • malinoski
    alias skrev 2009-08-18 18:14:58 följande:
    Supersnyggt, tycker jag också! Jag köpte kjolen i brunt idag i OM-butiken. Passformen är suverän, den är mycket snyggare än jag kunnat föreställa mig! Synd bara att den inte finns i svart, utan bara i brunt, blått och rosa. En blå är f ö påväg hem till mig ... Blir perfekt att jobba i. Nästa vecka kommer jackorna till OM-butiken, plus ytterligare en kjol med tillhörande kavaj som ska vara en riktig godbit. Jag blir ruinerad. Men snygg!
    Superfin kjol!
    Vad kostar den?
  • Frusna flickan
    Ugglan71 skrev 2009-08-18 17:45:14 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-08-17 21:19:49 följande: Har du testat 3? Jag upplevde de som ganska stora i stolekar. Jag köpte en i grey i storlek 1 och tycket den var ganska stor...
    Jag tycker ej att den var stor. af inte om man har lte större byst. Jag som ofta har två måste ha tre på den. Den var även trång  ärmarna tycker jag.
  • nick name

Alltså twill skirt - vilken kjol! Så underbart mjuk och följsam, jag visste inte att det var stretch i den. Otrolig passform, det känns knappt att man har den på sig!
    Detta innebär ju att jag måste försöka hitta jackan som hör till och prova den med. Suck.

Fick mej en makeout blouse också som jag är helnöjd med! Passade mig som hand i handsken! Funderar på en till i annan färg nu också.

Ååå så sjukt nöjd jag är med dagens leverans!

• nick name
    malinoski skrev 2009-08-18 19:41:36 följande:
    Superfin kjol!Vad kostar den?
    1300 kostar kjolen
  • Duntoffla
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 18:04:32 följande:
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i , har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
    Superfint! ÄR det twillkjolen? jag provade den bruna i OM-butiken och den hamnade på min önskelista
    Morty skrev 2009-08-18 18:53:14 följande:
    Idag fick jag napp på min Light cotton emb. i Cherry storlek 2. Kom på att de har en affär i grann 'byn' och ringde dit och hade tur så jag la undan den sen tog jag silverpilen (min bil ) och shoppade den. Sååå lycklig! Passade på att prova T88 Buttondown men upplevde den som för stor i 3:an och lite för tight i 2:an. Får väl ta och testa något annat istället i Mollydjungeln. Oj, kommer jackorna redan! Gäller det även parkasen? Vill så gärna ha en i chocolate.
    Åh, vilken tur! Du får visa den sen
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2